دانلود جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت بیمه اشخاص

دانلود جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت بیمه اشخاص
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1066 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت بیمه اشخاص 

توضیح مختصر درمورد فایل

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت بیمه اشخاص می باشد. این فایل شامل ۶۱ اسلاید می باشد و در غالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه

انسان موجود متفکروآینده نگراست که با قدرت فکر و اندیشه قادراست مسائل آینده را پیش بینی نموده و برای آنها راهکار ارائه نماید. عمده ترین نگرانی نوع بشرمربوط به امنیت جانی،سپس امنیت مالی و حفظ دارایی ها بوده. انسان ها در بسیاری از موارد، هنگام مواجهه باخطرات به شکل طبیعی یا حتی غیرارادی و نا آگاهانه ازخودعکس العمل نشان می دهند. اما منظور ما در این بحث برخورد فعال، آگاهانه و برنامه ریزی شده افراد با خطرها و نگرانی های اساسی زندگی است.

بیمه یکی از راهکارهایی است که انسان برای رویارویی با خطرها ابداع نموده است. بیمه از وقوع حادثه جلوگیری نمی کند بلکه فرد بیمه شده را در برابر عواقب مالی ناشی از حادثه حمایت می کند.

در بین رشته های مختلف بیمه، بیمه های اشخاص و به ویژه بیمه های عمر از جایگاه منحصر به فردی برخوردارند .به تنهایی بیش از نیمی از حق بیمه ها در کشورهای توسعه یافته را تشکیل می دهند. می توان به کشورهای ژاپن، فنلاند، سویس، فرانسه، کره جنوبی و هندوستان اشاره نمود.

انواع بیمه های اشخاص

بیمه های اشخاص خود به سه گروه عمده تقسیم می گردند، که عبارتند از:

  • ۱.بیمه حوادث
  • ۲.بیمه درمانی
  • ۳.بیمه عمر و پس انداز

بیمه حوادث

با گسترش جمعیت و افزایش نیازها متاسفانه ، آمار حوادث ناشی از کار در کارگاه ها و موسسات صنعتی و کارخانجات افزایش یافته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.