دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت کارگاه عمومی ماساژ ۵۵ اسلاید

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت کارگاه عمومی ماساژ ۵۵ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
909 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت کارگاه عمومی ماساژ ۵۵ اسلاید

دانشجویان و کاربران گرامی :فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین وکامل ترین فایل پاورپوینت کارگاه عمومی ماساژ می باشد این فایل شامل ۵۵ اسلاید زیبا پر محتوا و سودمند و قابل ویرایش می باشد ودر غالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد درصورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی ازمتن فایل:

با ماساژ بدن توجه و نوازش خود را به یکایک سلولهای بدن میرسانید و سلول های خود راغرق در سپاسگزاری خواهید کرد. سپاسگزاری سلولها به صورت  سلامت کامل، شادی و خودکفایی تظاهر خواهد کرد.
با ماساژ بدن به   آرامش   فوق العاده ای دست خواهید یافت و اگر ماساژ بدن را بطور روزانه و مرتب انجام دهید  آرامش و سلامت پایداری را بدست خواهید آورد.

پوست

در هنگام رشد جنین، بیرونی ترین لایه از میان سه لایه ی سلولی جنینی به نام ا کتودرم به سیستم عصبی _ مرکزی تبدیل شده و سپس در قالب پوست برای پوشاندن بدن جنین رشد می کند.

از آنجا که پوست آدمی بزرگترین منبع قابل رویت در ادراک احساسات می باشد، بنابراین نقش اساسی را در ارتباطات دارد. پوست روکش و پوشش محافظتی بی نظیری است که اطلاعات پیرامون محیط انسان را تهیه و درک می کند.

این لایه ی بی پناه از سیستم عصبی مرکزی، گرما، سرما و احساسات لامسه ای و عاطفی و تغییرات فیزیولوژیکی را که در بدن انسان اتفاق می افتد ، دریافت می کند . پوست در هنگام خراشیدگی و زخم سطحی به عنوان یک محافظ و سد در برابر هجوم میکروارگانیسمها عمل می کند. همچنین پوست مخزنی از عناصر دفاعی است که قادر است در برابر عفونتها مبارزه کرده و جراحتهای عمیق را التیام بخشید.

پوست چیست؟

پوست بدن ما یک بافت زنده است. این بافت زنده در هر ۳ ساعت دو لایه ی جدید می سازد. در هر ساعت حدود یک میلیون یا بیشتر سلول ساخته می شود. همچنین موارد زیر را نیز می سازد.

  • ۱- بیش از دو میلیون منفذ عرق که مواد زاید را از بین می برد.
  • ۲- در هر ۲/۵ سانتیمتر از پوست دو هزار غده وجود دارد که روغن مخفی تولید می کند.

این روغن برای خاصیت ارتجاعی پوست بسیار حیاتی بوده و باعث مقاومت و ارتجاع در برابر صدمات می گردد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.