دانلود جامع ترین فایل pdf آموزش طبقه بندی در نرم افزار ایدریسی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
571 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf آموزش طبقه بندی در نرم افزار ایدریسی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf آموزش طبقه بندی در نرم افزار ایدریسی می باشد. این فایل شامل ۱۸ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

آموزش طبقه بندی در نرم افزار ایدریسی

جهت اجرای ایدریسی در سیستم عامل ویندوز ۹۵، میتوان start ›program ›IDRISI for w را انتخاب کرد .در ویندوز ۱و۳ ، میتوان بر روی نشانه (Icon) ادریسی دو بار کلیک نمود .در حالت اجرای ادریسی تحت ویندوز ،پنجره عملیاتی کاملاً صفحه را اشغال می کند.

پنجره ادریسی شامل بخشهای زیر می باشد:

سیستم منوها: در بالای پنجره عملیاتی ، سیستم منوها قرار گرفته که میتوان با نشانگر (mouse) یکایک برنامه های آنرا انتخاب و فعال نمود .در حالتی که انتخابهای موجود در هر منو دارای پیکان

نشانگر باشد کلیک کردن روی آنها موجب ظهور منوهای فرعی دیگر خواهد شد و کلیک کردن روی این انتخابها منجر به باز شدن یک پنجره محاوره ای یا (digital box) میگردد.

Toolbar: درست در زیر منوی اصلی مجموعه ای از نشانه (Icon) برنامه هایی که به کرات مورد استفاده قرار می گیرند، قراردارد که مجموعاً Toolbar نامیده میشود. با کلیک کردن بر روی هر نشانه ، پنجره محاوره ای مربوطه نمایان می شود.

Statusbar : در پائین صفحه نمایش Statusbar قرار دارد، این بخش مختصات و ارزش نقطه ای از لایه نقشه را که نشانه گر (mouse) در آنجا قرار دارد نشان می دهد.

انواع لایه نقشه (map-layer) : سه نوع لایه در idrisi وجود دارد، لایه تصویری، لایه وکتوری و لایه نقشه ترکیبی.

لایه های وکتوری می توانند به صورت لایه نقطه ، خطی ، پلی گون و متن باشند. لایه رستری دارای پسوند img – و لایه وکتوری دارای پسوند map میباشد.لایه های رستری و وکتوری دارای فایل

ضمیمه ای بنام Document  می باشند که به ترتیب دارای پسوندهای،  vec,doc وحاوی اطلاعات و مشخصاتی در مورد لایه می باشند.

علاوه بر لایه نقشه ، فایل های مختلفی به شرح ذیل جهت ذخیره دیگر داده ها پیش بینی شده است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.