دانلود جامع ترین و کامل ترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی شهر لوشان

دانلود جامع ترین و کامل ترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی شهر لوشان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1392 بازدید
8,500 تومان 7,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود جامع ترین و کامل ترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی شهر لوشان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل طرح جامع تفصیلی شهر لوشان می باشد. این فایل شامل ۱۰۳ صفحه  می باشد. و در غالب فرمتpdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

طرح جامع تفصیلی شهر لوشان موقعیت جغرافیایی شهر

استان گیلان با مساحتی حدود ۱۱۷۱۱ کیلومتر مربع در میان رشته کوههای البرز و تالش در شمال ایران جای گرفته و حدود ۹.۰ % از مساحت کل کشور را در برگرفته است.

این استان از شمال با دریای خزر ، از شرق با استان مازندران و از غرب و شمال غربی با استان اردبیل و از جنوب با عبور از رشته کوههای البرز با استانهای زنجان و قزوین ارتباط دارد.

استان گیلان بین مدارهای ۶۳ درجه و ۶۳ دقیقه و ۶ ثانیه تا ۶۳ درجه و ۷۷ دقیقه و ۷ ثانیه عرض شمالی و ۱۳ درجه و ۶۱ دقیقه و ۷۲ ثانیه تا ۲۹ درجه و ۷۳ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار دارد و رود سفید تمشک که بین چابکسر و رامسر جاری است آن را از استان مازندران جدا می کند.
شهر لوشان یکی از شهرهای هفت گانه شهرستان رودبار استان گیلان است که به لحاظ سلسله مراتب جمعیتی در رتبه دوم از شهرهای این شهرستان ) بعد از منجیل ( قرار می گیرد . درحالی که
شهر رودبار که مرکز این شهرستان است در سلسله مراتب جمعیتی در ردیف سوم قرار گرفته است. شهر لوشان به جهت استقرار مدفن امامزاده حمزه )ع ( نیز مرکز زیارتی ساکنان روستاهای اطراف می باشد .

شهرستان رودبار برمبنای اسناد سرشماری عمومی ۱۶۳۲ دارای چهار بخش به نامهای مرکزی – رحمت اباد – عمارلو – خورگام شامل ۱۹ دهستان – ۱۷۱ پارچه آبادیهای مسکونی و
هفت کا نون شهری می باشد. شهرلوشان در محدوده بخش مرکزی دهستان کلشتر این شهرستان واقع است.

شهرستان رودبار که درجبهه جنوبی استان گیلان و همجوار با استان قزوین قرار دارد در واقع منطقه ورودی استان گیلان از مرکز کشور را تشکیل می دهد و شهر لوشان نخستین شهر از جاده قزوین –
رشت به این استان میباشد که در مسیر ابتدایی ورودی مسافران خطه سرسبز گیلان قرار گرفته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.