دانلود جزوه فصل دوم کتاب بیوفیزیک اتصال لیگاندها به ماکرومولکو لها

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
313KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
792 بازدید
7,500 تومان 5,800 تومان٪23 تخفیف

دانلود جزوه فصل دوم کتاب بیوفیزیک اتصال لیگاندها به ماکرومولکو لها

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه فصل دوم کتاب بیوفیزیک اتصال لیگاندها به ماکرومولکو لها  می باشد. این فایل شامل ۲۴ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه فصل دوم کتاب بیوفیزیک اتصال لیگاندها به ماکرومولکو لها

اتصال لیگاندها به ماکرومولکو لها
در این فصل رفتار تعادلی اتصال لیگاندها و یون های فلزی به ماکرومولکول ها در حالت محلول مورد مطالعه قرار می گیرد. در این رابطه دو حالت را در نظر خواهیم گرفت: در یکی از این دو حالت،
ماکرومولکول دارای یک جایگاه اتصال برای مولکول لیگاند و در حالت دیگر ماکرومولکول دارای جایگاه اتصال یکسان برای مولکول های لیگاند می باشد.

۳. دیالیز تعادلی ۱۱ -۲
دیالیز تعادلی راهی مناسب برای اندازه گیری اتصال مولکول های کوچک به ماکرومولکول هاست و را تعیین نمود. روش کار در دیالیز تعادلی بدین n و K ، می توان با استفاده ازداده های حاصل ازآن
ترتیب است که محلول ماکرومولکول در درون یک کیسه دیالیز قرار داده شده و سپس این کیسه درون یک محیط حاوی لیگاند با غلظت معین قرار داده می شود.

ماکرومولکول قادر نیست که از منافذ کیسه دیالیز عبور کرده و خارج شود ولی مولکول های کوچک لیگاند می توانند به درون کیسه دیالیز نفوذ کرده و به مولکول های ماکرومولکول متصل شوند.

اگر هیچ ماکرومولکولی در درون کیسه دیالیز وجود نداشته باشد، آنگاه غلظت لیگاند در داخل و خارج کیسه دیالیز در حالت تعادل یکسان خواهد بود. به دلیل حضور ماکرومولکول، در حالت تعادل غلظت لیگاند در داخل کیسه به اندازه تعداد لیگاندهای متصل شده به ماکرومولکول بیشتر از غلظت لیگاند در خارج کیسه خواهد بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.