دانلود فایل جامع تحقیق درباره بررسی عوامل مؤثر بر تقویت و ارتقای معنویت دانشجویان

دانلود فایل جامع تحقیق درباره بررسی عوامل مؤثر بر تقویت و ارتقای معنویت دانشجویان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
539KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
719 بازدید
6,000 تومان 4,500 تومان٪25 تخفیف

دانلود فایل جامع تحقیق درباره بررسی عوامل مؤثر بر تقویت و ارتقای معنویت دانشجویان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf تحقیق درباره بررسی عوامل مؤثر بر تقویت و ارتقای معنویت دانشجویان ( بررسی موردی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی ع )می باشد. این فایل شامل ۳۲ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

چکیده

رشد سریع مفهوم معنویت در محیط دانشگاهی، محیط کار و سازمان‌ها و کاربردهای آن برای رهبران، مدیران و رؤسای منابع انسانی از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ بدین سبب، این مسئله ضرورت دارد که اگر معنویت در محیط دانشگاهی و محیط کاری به کار گرفته شود، سعادت و خلاقیت فردی ایجاد و هماهنگی سازمانی را افزایش می‌دهد. این پژوهش با هدف بررسی عوامل مؤثر بر تقویت و ارتقای معنویت دانشجویان با بررسی موردی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) صورت پذیرفته است.
در راستای این هدف، از فرضیات و عوامل مؤثر بر ارتقای معنویت متغیرهای رفتار کارکنان عقیدتی سیاسی، ارتباط با روحانیت، ایجاد کلاس‌های قرآن، شرکت در نماز جماعت، نقش فرماندهان و ارزش‌های جامعه- که می‌تواند در ارتقای معنویت نقش‌آفرینی کند- استفاده شده است.
روش تحقیق توصیفی و همبستگی است که داده‌ها به وسیله نمودارهای کای اسکوئیر و نرم‌افزار spss  مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج پژوهش نشان می‌دهد که برنامه‌ها و رفتار کارکنان عقیدتی سیاسی۷/۸۲%، ارتباط منظم و هماهنگ بین دانشجویان و روحانیت ۲/۸۶%، وجود کلاس‌های فوق برنامه قرآن و نهج البلاغه ۸۲%، شرکت در نماز جماعت و مراسم مذهبی نماز جمعه، دعاها و جشن‌ها ۸/۹۲%، رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی فرماندهان و استادان ۴/۷۸% و هنجارها و ارزش‌های موجود در جامعه ۴/۶۲% را نشان می‌دهد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.