دانلود فایل جامع خلاصه کتاب مثل یک مرد فکر کن ،مثل یک زن رفتار کن استیو هاروی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
719 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل جامع خلاصه کتاب مثل یک مرد فکر کن ،مثل یک زن رفتار کن استیو هاروی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب مثل یک مرد فکر کن ،مثل یک زن رفتار کن نویسنده استیو هاروی ترجمه مهراوه فیروزه می باشد. این فایل شامل ۸۴ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مروری بر کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

استیو هاروی کتاب را در ۳ بخش اصلی نوشته است. نویسنده در همه‌ی بخش‌ها با دیدگاه پیشنهادی و انتقادی یه زنان توضیح می‌دهد که دلیل بعضی از کارها و رفتارهای مردان و حتی احساس برتری که دارند چیست. او با تحلیل و بررسی‌های خود به زبان ساده و طنز زنان را راهنمایی می‌کند تا در زندگی خود قادر به تصمیم‌گیری و انتخاب درست‌تری باشند.

بخش اول: نظام ذهنی یک مرد

در این بخش استیو بیان می‌کند که چطور زنان می‌توانند متوجه شوند که مردی عاشق آن‌هاست یا نه. در ادامه استیو هاروی اهمیت «حمایت»، «صداقت» و «آشپزی» را به زنان گوشزد می‌کند.

بخش دوم: چرا مردان این کار را می‌کنند؟ آن‌ها چه کار می‌کنند؟

در این فصل هاروی به زنان توضیح می‌دهد که معیار و ملاک مردان برای انتخاب یک زن چه چیزهایی است و چگونه مردان بین انواع ازدواج و مسائل سرگرم‌کننده تفاوت قائل می‌شوند.

بخش سوم: کتاب تمرین

هاروی در این بخش موارد متعددی را که بهتر است زنان بعد از شکل‌گیری ارتباط خود با مردان بدانند را بررسی می‌کند.

در بخشی از کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن می‌خوانیم

حمایت، وفاداری و رابطه جنسی

زنان موجودات پیچیده ای هستند. به چیزهای زیادی نیاز دارند و انتظار دارند که مردشان همه آن نیازها را تأمین کند، گاهی نمی‌گویند به چه چیز نیاز دارند، اما آن را می‌خواهند و گاهی خواسته و نیازشان با پنج دقیقه پیش کاملا فرق می‌کند. بارها و بارها به شوخی گفته‌ام که زنان موجودات پیچیده‌ای هستند و به چهار مرد نیاز دارند. یک مرد پیر، یک مرد زشت، یک مرد بداخلاق و یک مرد زن‌باره. حالا چهار مرد باهم ترکیب می‌شوند. مرد پیر، در خانه کنار شما بنشیند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.