دانلود فایل جامع و کامل pdf خلاصه کتاب دانش علوم بانکی

دانلود فایل جامع و کامل pdf خلاصه کتاب دانش علوم بانکی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
818 بازدید
9,000 تومان 8,000 تومان٪11 تخفیف

دانلود فایل جامع و کامل pdf خلاصه کتاب دانش علوم بانکی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب دانش علوم بانکی می باشد. این فایل شامل ۲۵۵ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب دانش علوم بانکی

دانش علوم بانکی به چندین موضوع مختلف قابل تقسیم و تطبیق می باشد  ولی در کل به  دانشی اطلاق میشود که موضوع آن بانکداری با تقسیم بندیهای داخلی و خارجی ( ارزی ) و موضوعات نزدیک به آن می باشد.

اطلاعات آزمونهای استخدامی بانکهای دولتی و خصوصی یک منبع اختصاصی ثابت دارند و آن چیزی نیست جز دانش علوم بانکی. کتاب دانش علوم بانکی به چندین موضوع مختلف قابل تقسیم و تطبیق می باشد ولی در کل به دانشی اطلاق میشود که موضوع آن بانکداری با تقسیم بندیهای داخلی و خارجی ( ارزی ) و موضوعات نزدیک به آن می باشد.فهرست این کتاب عبارت است از : – پول و بانک – تاریخچه بانکداری در جهان و ایران – بانکداری بدون ربا – تحولات بانکداری در ایران در ۵۰ ساله اخیر – حسابداری بانکها و صندوقهای وابسته به آن شامل صندوقهای اجاره ای – انواع سپرده ها و مباحث مربوط به آن – چک و قانونهای مربوط به آن – اوراق مشارکت – وکالت نامه ها – حساب مرکز – حواله ها – اوراق و اسناد تجاری – اموال منقوله . این کتاب تقدیم به علاقمندان علوم بانکی میشود.

این مجموعه کامل برای آمادگی هر چه بیشتر داوطلبان آزمونهای استخدامی بانکها می باشد. ما با استفاده از چندین منبع مختلف و گردآوری آنها در یک بسته واحد سعی کرده ایم کاملترین منبع دانش علوم بانکی را ارائه دهیم .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.