دانلود فایل جامع پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر

دانلود فایل جامع پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر
نوع فایل
PPT
حجم فایل
8MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
651 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل جامع پاورپوینت روایت تصویری پیاده رو های شهر

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر می باشد. این فایل شامل ۴۳ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت روایت تصویری پیاده رو های شهر

حرکت پیاده طبیعی ترین، قدیمی ترین و ضروری ترین شکل جابجایی انسان در محیط است.

و پیاده روی هنوز مهمترین امکان برای مشاهده مکانها، فعالیتها و احساس شور و تحرک زندگی و کشف ارزشها و جاذبه های نهفته در محیط است.

به طور کلی می توان حرکت پیاده را به هفت فعالیت مختلف تقسیم کرد که عبارتند از:

قدم زدن، ایستادن، نشستن، درازکشیدن، دویدن، بازی کردن و تماشا کردن.

پیاده روی دارای اهمیت اساسی در ادراک هویت فضایی، احساس تعلق به محیط و دریافت کیفیتهای محیطی است. چهره شهر بیشتر از طریق گام زدن در فضای شهری احساس می شود.

در دو سه دهه اخیر، در نتیجه اوجگیریو حادشدن مشکلات شهری مثل آلودگی محیط زیست،دشواری رفت و آمد، ناامنی راهها، انحطاط مراکز تاریخی شهرها، افت کیفیت فضاهای شهری، افول ارزشهای بصری و… واکنش گسترده ای علیه سلطه حرکت موتوری و کاهش تحرکات پیاده در جهان به وجود آمده است.

جنبش گسترش فضاهای پیاده،نه تنها سیمای کالبدی شهرها را عوض کرده، بلکه تغییرات نوینی در کیفیت زندگی شهری و رفتار اجتماعی و فرهنگ مردم به وجود آورده است. همچنین الگوها و روش های جدیدی برای حل مسایل شهری ارایه داده که باعث تحولی عمیق در نظریه ها و روشهای شهرسازی، به ویژه در عرصه ساماندهی فضاهای شهری شده است.

پیاده روها علاوه بر نقش ارتباطی و دسترسی، مکانی امن و راحت برای تماس اجتماعی، گردش و تماشا و… فراهم می آورد. در پیاده روها، آزادی عمل انسان پیاده، برای توقف، مکث، تغییر جهت و تماس مستقیم با دیگران بسیار زیاد است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.