دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه آموزشی متریال پایپینگ ( piping)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1002KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
5985 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه آموزشی متریال piping

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزشی متریال piping می باشد. این فایل شامل۱۹ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

متریال piping

سایز / ضخامت / جنس / نحوه تولید / آرایش انتهای لوله / طول تولیدی / پوشش لوله / استاندارد

آموزش پایپینگ یا لوله کشی (piping) به صورت کلی به مهندسی پایپینگ اشاره دارد. آموزش پایپینگ به معنی به کار بردن اصول مهندسی مکانیک است که با طراحی، آنالیز، نصب، تست، راه‌اندازی و نگهداری از سیستم لوله‌کشی سر و کار دارد. از نظر صنعتی، تمام فعالیت‌های پایپینگ در انطباق با کدها و استانداردهای بین‌المللی و صنعتی و همچنین قوانین و مقررات محلی انجام می‌شوند.

سیستم پایپینگ شبکه‌ای از لوله‌ها (pipes) و اتصالات لوله (pipe fittings) و دیگر اجزای خاصی است که وظیفه مورد نیاز برای انتقال سیالات شامل مایعات، گاز و دوغاب را از یک محل به محل دیگر انجام می‌دهد. این یک روش موثر برای انتقال مایعات بدون تلفات قابل توجه در خواص و کیفیت مایع می‌باشد. شبکه لوله‌کشی تامین آب در خانه ما یک مثال معمول از سیستم پایپینگ است. به طور کلی مهندسی پایپینگ در سیستم‌های صنعتی زیر اعمال می‌شود.
لوله کشی از لحاظ فنی به سه بخش تقسیم میشود : پایپینگ (piping)، به معنی لوله کشی در داخل محدوده واحد، پایپ‌لاین (pipeline ) به معنی خطوط لوله برای انتقال سیالات در فواصل نسبتا طولانی و خارج از پروژه و پلامینگ (plumbing) به معنی لوله کشی تاسیسات بهداشتی. که هر سه را اصطلاحن پایپینگ می نامیم.

استانداردهای پایپینگ نیز همانند استانداردهای بخشهای دیگر ، شامل مدارکی از قبیل استانداردها ، کد ها، و اسپک (SPEC) میشود که در مطالب قبل با این واژه های آشنا شدیم……

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.