دانلود فایل جامع pdf جزوه آموزشی احتمالات و آمار توصیفی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
550 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf جزوه آموزشی احتمالات و آمار توصیفی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزشی احتمالات و آمار توصیفی ویژه آزمونها استخدامی و کنکور می باشد. این فایل شامل ۴۴ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزشی احتمالات و آمار توصیفی

آمار توصیفی
شامل مجموعه ای از روش ها برای برنامه ریزی آزمایش ها، بدستآوردن اطلاعا ت و س پس سازماندهی، خلاصه سازی، ارائه و تجزیه و تحلیل اطلاعات و درنهایت نتیجه گیری برمبنای این اطلاعات می باشد. آمار در لغت به معنای شمارش است. آمار توصیفی، مجموعه روشهایی است که به خلاصه کردن، طبقه بندی ،ت وصیف و تفسیر داده ها می پردازد .

هدف آمار توصیفی، توصیف واقعیات موجود است که تنها خطای موجود در آن خطای اندازه گیری است، مشخص کردن قد دانش آموزان یک کلاس، بررسی روند رشد سرانه ملی در سه سال گذشته نمونه ای از مفاهیم مورد بررسی آمار توصیفی هستند.

میانی نمرات = Xc نمره یا نمره ها = X
فراوانی مطلق = Fi کرانه طبقات = L
انحراف نمره از میانگین = x فراوانی تجمعی = Fc
مجموع مجذورات انحراف نمره از میانگین = SS مجذور(مربع نمره) انحراف نمره از میانگین = X2
i=فاصله طبقاتی

میانگین مجموع مجذور انحراف نمره از میانگین = MS

حد واقعی اعداد
حدود واقعی: حدود واقعی نمرات بصورت کم کردن ۵ /ن ۰مره در اعداد صحیح و در اعداد اعشاری، نیم واحد یعنی ۵ ۲۵/ ۲ تا ۵۵ ۵/۴۵← ۲ و ۵کرانه عدد / ۲۵ ۲ تا / ۵ /۴۵ ← ۰۰-۵۰ / و۰ مانند آن کسر می شود. یعنی: کرانه عدد ۲۵ /۰۵ می باشد. مفهوم حدود واقعی مخصوصاً زمانی مفید است که اعداد گروه بندی یا طبقه بندی شوند م.ث ال: پس از اجرای یک آزمون ریاضی مشاهده می شود که ۱۰ نفر نمره ۱۲ گرفته اند. این بدان معنی نیست که همه توانایی یکسان دارند، بلکه دقیق نبودن وسیله اندازه گیری ممکن است موجب این امر شده باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.