دانلود فایل جامع pdf جزوه راهنمای ثبت اسناد در نرم افزار (افتتاحیه- تنخواه گردان)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
600 بازدید
5,500 تومان 4,000 تومان٪27 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf جزوه راهنمای ثبت اسناد در نرم افزار (افتتاحیه- تنخواه گردان)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه راهنمای ثبت اسناد در نرم افزار (افتتاحیه- تنخواه گردان) می باشد. این فایل شامل ۹ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

راهنمای ثبت اسناد در نرم افزار (افتتاحیه- تنخواه گردان)

تنخواه از جایی نیاز شد که سیر رو به رشد و جاری در موسسات و شرکتها باعث شده فعالیت ها نیز افزایش یابد به این نکته باید توجه داشت که هریک از فعالیت های کوچک و بزرگ مستلزم صرف هزینه های بسیاری می باشد .

با علم بر اینکه برای پرداخت هریک از این هزینه ها نیاز به انجام مراحل اداری و همچنین صرف وقت فراوان می باشد به همین دلیل از راه حل جالب و کم ریسکی در شرکتها استفاده می نمایند که فرایند آن به را توضیح می کشیم.

برای تهیه لوازم پذیرایی دفتر یا خرید ملزومات اداری مانند قلم و کاغذ پرداخت های که برای هزینه حمل و نقل و باربری پرداخت می شود.

و یا هزینه آژانس هزینه پیک و چنین مواردی مقرون به صرفه نیست که چکی برای هریک از این موارد از حساب شرکت کشیده شود .

بنابراین شرکتها برای سهولت در کار و انجام امور روزمره در موسسه مقداری وجه نقد برای پرداخت چنین منابع جزئی نگهداری می نمایند که این وجه بعنوان وجه تنخواه یا وجه تنخواه گردان نامیده می شود .

این وجه تحویل یکی از پرسنل موسسه یا شرکت می باشد که در زمان انجام هزینه ها و پرداخت آن مدارک مثبته پرداخت که تحت عنوان رسید پرداخت می باشد به همراه فاکتور یا قبض مربوطه را تنخواه گردان از دریافت کننده وجه دریافت می نماید این هزینه ها هرچند جزئی هستند اما با گذشت زمان بدلیل حجم بالای این پرداخت ها از سوی تنخواه‌گردان در یک دوره مالی ممکن است که از مبلغ چشمگیری برخوردار شود به همین دلیل مسولیت حائز اهمیت تنخواه را به فردی می دهند تا بتوانند درهر دوره حساب تنخواه را مورد بررسی و کنترل قرار دهند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.