دانلود فایل جامع pdf جزوه واژگان ؛ همنشین, ریدینگ, گرامر, رایتینگ درس اول زبان دوازدهم

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
8MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
578 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf جزوه واژگان ؛ همنشین, ریدینگ, گرامر, رایتینگ درس اول زبان دوازدهم

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی :فایل که هم اکنون معرف حضور شما می باشد برترین و جامع ترین فایل pdf جزوه واژگان ؛ همنشین, ریدینگ, گرامر, رایتینگ درس اول دوازدهم از کتاب واژگان کنکور سطر به سطر گاج می باشد. این فایل شامل ۲۷ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

واژگان ؛ همنشین, ریدینگ, گرامر, رایتینگ درس اول زبان دوازدهم

زبان انگلیسی (English language) یک‌ زبان با ریشه غرب آلمانی است که برای اولین بار در اوایل قرون‌ وسطا در انگلستان مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر یکی از زبان‌های رایج جهان است. زبان انگلیسی تنها زبان رسمی یا یکی از زبان‌های رسمی حدود ۶۰ کشور مستقل است. زبان انگلیسی بعد از چینی ماندارین و اسپانیایی سومین زبان مادری رایج جهان است. امروزه زبان انگلیسی به‌صورت گسترده‌ای در سراسر جهان به‌عنوان زبان دوم آموزش داده می‌شود. زبان انگلیسی همچنین زبان رسمی سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیز هست.

سخت بودن یک‌ زبان تا حد زیادی نسبی است؛ اما باید بدانید که یادگیری انگلیسی تقریباً از تمام زبان‌های اروپایی دیگر ساده‌تر است. برخی از دلایل آن عبارت‌اند از:

انگلیسی جنسیت ندارد: در زبان انگلیسی اسامی جنسیت ندارند. برخلاف نزدیک‌ترین زبان‌ها به این زبان یعنی آلمانی و فرانسه که هر دو دارای جنسیت برای اسامی هستند در انگلیسی چنین قاعده‌ای نداریم. جنسیت اسامی تنها محدود به زبان‌های آلمانی و فرانسه نیست. بخش بزرگی از زبان‌ها مانند تمام زبان‌های شرق اروپا (روسی و بیشتر زبان‌های اسلوایی)، زبان عربی و زبان‌های نزدیک به آن، زبان اسپانیایی و زبان‌های نزدیک به آن دارای جنسیت برای اسامی هستند. پس انگلیسی از این نظر کار شمارا بسیار ساده می‌کند.

افعال صرف نمی‌شوند: در زبان انگلیسی افعال تقریباً صرف نمی‌شوند. این موضوع هم برخلاف بخش بزرگی از زبان‌ها ازجمله آلمانی، فرانسه، روسی، عربی، اسپانیایی و حتی فارسی است. صرف نشدن فعل‌ها استفاده از آن‌ها را در جمله بسیار ساده می‌کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.