فایل pdf مختصر حقوق تجارت (۴-۱) تالیف محمدمهدی توکلی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
11MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1809 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

فایل pdf  مختصر حقوق تجارت (۴-۱) تالیف محمدمهدی توکلی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf مختصر حقوق تجارت (۴-۱) تالیف محمدمهدی توکلی می باشد. این فایل شامل ۲۰۲ صفحه اسکن شده کل فایل ۴۰۰ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب مختصر حقوق تجارت (۴-۱) تالیف محمدمهدی توکلی

مختصر حقوق تجارت دکتر توکلی شامل مطالب مهم حقوق تجارت به صورت جامع و کامل و البته تلخیص شده و مدون و منظم می باشد. در کتاب مختصر حقوق تجارت دکتر توکلی کوشیده است تا جامعیت و اختصار در کنار هم بنشیند و نظم مطالب بر طبق مواد قانون تجارت و لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مرتبط تنظیم شده است و مطالب به نحوی ساماندهی تبویت و ساماندهی شده است که نظم منطقی مطالب حفظ شود و از درازگویی و ایجازگویی در امان بماند و آنچه مورد نیاز متعلمین حقوق و شرکت کنندگان آزمون های حقوق است بیان شود.

این کتاب برای آموزش حقوق تجارت به دانشجویان علی الخصوص داوطلبان شرکت در آزمون های تخصصی حقوقی مانند آزمون های وکالت و کارشناسی ارشد؛ همچنین تدریس در دوره های بازآموزی حقوقی وکلا و دیگر شاغلین مشاغل حقوقی، توصیه می شود.

در این کتاب تلاش شده است تا تفسیر و توضیحی از مواد قانون تجارت ارائه شود که هم از اختصار و هم از جامعیت برخوردار باشد. از سویی شرح مواد قانون تجارت برطبق همان ابواب و فصول قانون تجارت بیان شده است و از سوی دیگر مواد مرتبط به صورت یکپارچه و تؤامان مورد بررسی واقع شده اند. در موارد اختلاف نظر، نظرات مختلف شده است و نظر اقوی برگزیده شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.