دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب مراقبتهای پزشکی و پرتوئی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
12MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
618 بازدید
9,000 تومان 8,000 تومان٪11 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب مراقبتهای پزشکی و پرتوئی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب مراقبتهای پزشکی و پرتوئی می باشد. این فایل شامل ۱۰۸ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مراقبتهای پزشکی و پرتوئی

امروزه خطرات ناشی از پرتوهای یون ساز از جمله عوارض انسانی آن، بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به بالا بودن آمار حوادث و بلایا در ایران چگونگی مدیریت آن امر بسیار مهمی به شمار می رود. در این میان داشتن کادر بهداشتی درمانی مجرب و کارآمد، ضروری و اجتناب ناپذیر است. 

عدم آگاهی پرسنل بهداشت و درمان از پروتکل های درمانی در زمان وقوع بلایا منجر به کارآمد نبودن خدمات سلامتی و ناهماهنگی در مواقع بحران می شود. علیرغم اهمیت درمان مصدومین پرتویی و این حقیقت که مواد رادیو اکتیو و پرتوهای یونیزان بخشی از زندگی مدرن محسوب می شوند، متاسفانه در برنامه های آموزش رشته های مختلف پزشکی از جمله پرستاری، توجه کافی به این امر مبذول نگردیده است. آموزش دانشجویان گروه پزشکی به خصوص پرستاری به عنوان بزرگترین گروه ارائه کننده مراقبت به جهت آمادگی در پاسخ به حوادث و بحران ها یک ضرورت است.

 آمادگی پرستاران برای مقابله با بحران موجب توانمندسازی آنان در پاسخ به بحران می گردد. هم اکنون نیاز به کسب و ارتقای آمادگی در بخش های اورژانس بیمارستان ها، برای پاسخگویی پزشکی به مصدومین پرتویی در بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته مورد توجه جدی قرار گرفته است. گنجاندن مباحث مربوط به این مساله در برنامه درسی دانشجویان کارشناس پرستاری و نیز برنامه ریزی برای آموزش مداوم پرسنل پرستاری امری ضروری به نظر می رسد و توجه هر چه بیشتر مسوولان به این مقوله را می طلبد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.