دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب لزگی (شامل مجموعه سوالات آزمون وزارت بهداشت)

دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب لزگی (شامل مجموعه سوالات آزمون وزارت بهداشت)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
934 بازدید
13,000 تومان 11,000 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب لزگی (شامل مجموعه سوالات آزمون وزارت بهداشت)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب لزگی (شامل مجموعه سوالات آزمون وزارت بهداشت) کنکور کارشناسی ارشد و دکترا و مشتمل بر یازده بخش تالیف امیر لزگی می باشد. این فایل شامل ۲۳۲ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

توضیح مختصر درباره کتاب:

مجموعه حاضر اثری است که در برگیرنده تلاش پنج ساله نگارنده جهت گردآوری، شنناخت و تیینی سئوالاتی است که در چند سنه اخیر طی آزمونهای ورودی کارشناسی ارشد رشته هنای عونوم پزشنکی و پیراپزشکی عنوان گردیده و در طول ای مدت دغدغه اصوی وی یافت راه حوی جهت هدایت داوطلبانی است که طی دوره کارشناسی خود به ندرت با روش پاسخگویی به چنی سئوالاتی آشنا گردیده اند.

تمرکز ای مقال بر تحلیل  و تبیین سئوالاتی است که از سنن ۸۰ )و بالاخص از سنن ۸۲ ( از سوی وزارت بهداشت جهت داوطلیان مطرح شده است و تفحص نگارنده بر جزئیات آن برای وی مبین
این مطل ب بوده که سئوالات مطرح شده بر گرفته از متون مربوط به حوزه علوم پزشکی است که عمدتا در کتب تافل PBT موجود در بازار و حتی کمیاب آورده شده است و بر خلاف ظاهراکثر داوطلبان تازه کار از کتب معرفی شده از سوی وزارت بهداشت در دفترچه آزمون نمی باشد چرا که به بیان دفترچه مذکور مطالعه کتابهای یادشده در آن می تواند به آشنایی داوطلبان با نمونه سئوالات کمک کند و نه بیشتر.

این کتاب، که مطابق نمونه سئوالات آزمون وزارت بهداشت تکیه بر مهارتهای لغات و خوانندن و درک مطوب دارد، مشتمل بر یازده بخش است که هر بخش شامل یک مهنارت خوانندن و درک مطلب،
یک مهارت لغات و نیز مروری بر نمونه سئوالات سنوات گرشته است.

بنرای توضنیحات مربوط به مهارتهای درک مطوب و لغات هر بخش، نمونه سئوالات سنوات گرشته وزارت بهداشت بصورت طیقهبندی شده آورده شده و با تکیه بر اصول استاندارد تافل به زبان فارسی توضیح داده شده اند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.