دانلود فایل خلاصه کتاب آموزش اخلاق، رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
656KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1064 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل خلاصه کتاب آموزش اخلاق، رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب آموزش اخلاق، رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان تالیف دکتر مسعود جان بزرگی ،ناهید نوری ودکتر مژگان آگاه هریس می باشد. این فایل شامل ۳۰ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب آموزش اخلاق، رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان

خانواده نخستین مرجعی است که شخصیت فرد در آن شکل می‌گیرد و با نفوذترین مرجع رسمی و اجتماعی برای تربیت است. خانواده‌ها با راهبردهای متعدد (از فشار جسمانی گرفته تا تحریم عاطفی و چانه زنی و قیاس) تلاش می‌کنند مفاهیم اجتماعی و اخلاقی را در کودکان درونی کنند.

تحقیقات متعدد نشان می‌دهند که نوع مداخله والدین می‌تواند به تمرد یا اطاعت کوکان منجر شود. بنابراین امید اصلی برای توفیق در درونی‌سازی تربیت یک شهروند موفق، بیش از هر مرجعی به خانواده معطوف است. این کتاب تلاش کرده است به شیوه‌ای دست یابد تا بتوان از طریق آن شرایط یک تربیت موفق را فراهم کرد.

بر اساس مدل ارائه شده در این کتاب که بخشی از چارچوب‌های عملی هم در آن لحاظ شده است، درونی شدن احترام به قانون و یا مفاهیم اخلاقی مستلزم آموزش و آمادگی روانی کودکان است. آنها باید قبل از آموزش دیدن در زمینۀ قواعد اخلاقی و قوانین، در زمینۀ برخی مهارت‌های پایه به توانایی خاصی دست یافته باشند.

نویسنده کتاب آموزش اخلاق، رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان (راهنمای عملی) مسعود جان بزرگی و دیگران است. در این کتاب آمده است: «آموزش اخلاق، رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان» عنوان کتابی است که دکتر مسعود جان بزرگی، ناهید نوری و مژگان آگاه هریس آن را نوشته اند. کتاب بر آنست تا مخاطب را به روشی آگاه سازد تا به وسیله آن زمینه تربیت موفق فراهم شود. آنچه کتاب ارائه می کند، که بخشی از چارچوب های عملی نیز در آن لحاظ شده، اگر بخواهیم احترام به قانون و یا مفاهیم اخلاقی در کودکان مان درونی شود، باید مهارت لازم را به آن ها آموزش دهیم و آمادگی روانی را در آن ها ایجاد کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.