دانلود فایل پاورپوینت روشهای جذاب سازی تدریس

دانلود فایل پاورپوینت روشهای جذاب سازی تدریس
نوع فایل
PPT
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
781 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت روشهای جذاب سازی تدریس

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت روشهای جذاب سازی تدریس می باشد. این فایل شامل ۲۴ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت روشهای جذاب سازی تدریس

عمیق ترین و سوازان ترین خواسته و اشتیاق بشر، نیاز به این است که احساس کند ارزشمند و قابل احترام است. بااین حساب راز جذابیت بسیار ساده است. کاری کنید که دیگران احساس ارزشمند بودن کنند.

هرچه باعث شود دانش آموزان در حضور شما ، بیشتر احساس اهمیت کنند،آنها شما را فردی جذاب تر خواهند یافت.خوشبختانه می دانیم که چگونه باعث شویم دانش آموزان در مورد خودشان احساس خوبی داشته باشند. این کار با چند تغییر در روش تدریس به وجود می آید.

بزرگ ترین هدیه ای که می توانید به مخاطبین خود پیشکش کنید،نوعی نگاهی است که حاکی از “توجه مثبت و بدون پیش شرط” باشد.این بدین معناست که شما دانش آموز را بدون هیچ محدودیتی، با تمامیت شان می پذیرید ، هر آنچه که هستند. هرگز کسی را سرزنش نمی کنید و دنبال مقصر نمی گردید. و همه چیز را از جانب آنها با آغوش باز می پذیرید،گویی که آنها معجزه خلقتند. و این همان نقطه ی شروع برای جذاب بودن است.

روش تدریس سنتی”گچ و بحث کردن” یا همان سخنرانی  که متعلق به صدها سال پیش است در مقایسه با روش های تدریس مدرن و نوین که امروزه در مدارس تدریس می‌شود و در دسترس است، از سطح بسیار پایینی برخوردار است.

بیشتر دانشجویان که تعامل و همکاری دارند تشویق می‌شوند، محدود کردن توانایی دانشجویان و دانش‌آموزان به حداقل رسیده است و تمرکز بر روی بهره‌مندی بیشتر از نمرات تأکید شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.