دانلود فایل pdf جزوه انواع روشهای تشخیص سرطان پروستات

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
15MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
568 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه انواع روشهای تشخیص سرطان پروستات

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی :فایل که هم اکنون معرف حضور شما می باشد برترین و جامع ترین فایل pdf جزوه انواع روشهای تشخیص سرطان پروستات می باشد. این فایل شامل ۱۴ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه انواع روشهای تشخیص سرطان پروستات

پروستات، غده ای به اندازه یک گردوی کوچک در زیر مثانه و جلوی مقعد است. شایع ترین مشکل پروستات، بزرگ شدن آن می باشد. این مسئله با افزایش سن طبیعی است، ولی گاهی مشکلاتی
ایجاد می کند.
پروستات یک غده بسیار مهم در مردان است. مایع منی در پروستات ساخته می شود، بنابراین سلامت پروستات رابطه مستقیمی با سلامت باروری در مردان دارد .
هنگامی که پروستات بزرگ می شود، بر مجاری ادراری فشار وارد می کند و باعث بروز مشکلات ادراری می شود.

بزرگ شدن غده پروستات می تواند خوش خیم باشد و به سرطان پروستات منجر نشود. با نزدیک شدن سن مردان به سنین میانسالی )حدود ۰۵ سالگی به بعد(، احتمال بزرگ شدن پروستات بیشتر می شود .
یکی از مهم ترین مشکلاتی که این افراد با آن روبرو می شوند، مشکلات ادراری می باشد. این افراد در شروع ادرار کردن دچار مشکل می شوند. برای توقف ادرار کردن نیز ممکن است دچار مشکل شوند و یا با جریان ضعیف ادرار روبرو شوند . ممکن است با مشکل تکرر ادرار و نیاز فوری برای تخلیه ادرار نیز مواجه شوند.

هر چه بزرگ شدن پروستات بیشتر شود، مشکلات مربوط به آن نیز بزرگ تر می شود؛ مثلا در مراحل پیشرفته تر، بزرگ شدن پروستات می تواند تا آن جا پیش برود که خون وارد ادرار شود و احتمال
ابتلای فرد به عفونت های ادراری را افزایش دهد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.