دانلود فایل pdf جزوه فصل اول کتاب بازاریابی علیرضا مروج (مبانی و مفاهیم بازاریابی)

دانلود فایل pdf جزوه فصل اول کتاب بازاریابی علیرضا مروج (مبانی و مفاهیم بازاریابی)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1804 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

دانلود فایل pdf جزوه فصل اول کتاب بازاریابی علیرضا مروج (مبانی و مفاهیم بازاریابی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه فصل اول کتاب بازاریابی استاد علیرضا مروج (مبانی و مفاهیم بازاریابی) می باشد. این فایل شامل ۴۴ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فصل اول کتاب بازاریابی استاد علیرضا مروج

منابعِ مختلف، بازاریابی را به شیوه های متفاوتی تعریف کرده اند برخی از مهمتر ین ها آنها عبارتند از:

بازاریابی کسبِ رضایت، مشتری به ازاء سودآوری شرکت است.
بازاریابی فرآیند تولید و، عرضه کالا و خدمات متناسب با نیا،ز بازار هدف است.
بازاریابی فرآیندی است، که بین عرضه و تقاضای نامتجانس، تَجانسبرقرار میکند.
بازاریابی فعالیتی انسان ، ی برای رفعِ نیازها و خواستهها از طریق فرآیندمبادله است. (فیلیپ کاتلر)
بازاریابی، کار با بازار؛ و تلاش در جهت از بالقوه به بالفعل درآوردن مبادلات برای ارضای نیازها و خواستههای بشر است.
بازاریابی، تمام تلاشهای نظاممند برای شناختن نظام بازار و اقدام مناس ، ب نسبت به تقاضاها با توجه به نظام ارزشی جامعه است.
بازاریابی فرآیندی مدیر،ی تی و اجتماعی است که به افراد و گروهها کمک میکند نیازها و خواستههای خود را با فرآیند تولید و مبادله رفع کنند.
بازاریابی زائدکردن فروش است. هدف از شناختن مشتری این است که محصول عرضهشده دقیقاً مناسب باشد و خود، خود را؛ بفروشد. (پیتر دراکر)

مؤسسه بازاریابی انگلستان بازاریابی را ف ، ر آیند مدیریت و مسئول تش ، خ یص، پیشبینی و ارضای سودآور نیازهای مشتری تعریف کرده است. انجمن بازاریابی آمریکا، در سال ۲۰۰۸ ، بازاریابی را فعالیت مجموعهای از بنگاهها، و فرآیندهایی برای برقراری ارتباط، فرستادن (تحویل)، مبادلات و عرضه هایی تعریف کرده است که در سطح وسیع برای مشتری، ارباب رجوع، سهامداران و جامعه ارزش ملموس ایجاد میکند.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.