دانلود فایل pdf خلاصه کتاب صفرتا صد مالیات میثم حاجی محمدی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
4043 بازدید
10,000 تومان 8,800 تومان٪12 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب صفر تا صد مالیات میثم حاجی محمدی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب صفر تا صد مالیات تالیف میثم حاجی محمدی می باشد. این فایل شامل ۱۰۵ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب صفر تا صد مالیات

صفر تا صد مالیات

در بخش اول شما ارتباطات مالیاتی را می آموزید که بخش جذابی برای شروع به کار این کتاب خواهد بود

انواع طبقات مالیاتی در حوزه درآمد، ارث و اجاره، انواع اقدامات مالیاتی مانند تشکیل پرونده، نحوه ارتباط با کارشناسان ارشد مالیاتی، مهلت ها و جرائم، نحوه پرداخت و استرداد مالیات را یاد خواهید گرفت.

اظهارنامه مالیاتی و نکات قابل توجه

بخش دوم کارنامه کار یکساله مالی را آموزش می دهد. شاید همه اظهارنامه مالیاتی را دیده اند و یا انجام داده اند ولی وقتی ارتباط جداول داخلی ان را سوال می کنیم بیشتر حسابداران فقط در حد تکمیل کردن اطلاعات دارند و یا مقیاس تاثیر پذیری اظهارنامه بر سیستم حسابداری را شفاف و کاربردی نمی دانند.

مالیات در حقوق و دستمزد

در بخش سوم بطور کامل در جریان سیکل حقوق و دستمزد یکی از حساس ترین بخش های قوام کار حسابداری قرار خواهید گرفت. در این فصل شما اطلاعاتی را درباره قوانین کار و تامین اجتماعی به همراه محاسبات تفکیکی حسابداری و مالیاتی حوزه حقوق و دستمزد را آموزش می بینید.

مالیات بر ارزش افزوده

در بخش چهارم هم مالیات بر ارزش افزوده را به شما اموزش می دهیم.باصطلاح صفر تا صد اجرا ، ثبت ، نتیجه گیری و دفاع را در کتاب بررسی خواهد شد و شما دیگر صرفا از ارزش افزوده یک درصد و نحوه تکمیل را نمی اموزید و یک کارشناس حرفه ای در این حوزه خواهید بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.