خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف فردآر.دیوید

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 13,200 تومان٪12 تخفیف

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک: تالیف فردآر.دیوید

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف فردآر. دیوید  می باشد. این فایل شامل ۱۰۹ صفحه و درقالب فرمت pdf تهیه شده است امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک: تالیف فردآر.دیوید 

فهرست مطالب
موضوع صفحه
پیشگفتار ……………………………………………………………………………………………………… ۱
بخش اول:کلیاتی در خصوص مفاهیم مدیریت ……………………………………………………………….. ۲
بخش دوم: ماهیت مدیریت استراتژیک ………………………………………………………………………. ۶
سوم: استراتژی ها در حوزه عمل …………………………………………………………………….. ۱۸
بخش چهارم: رسالت سازمان ………………………………………………………………………………. ۲۸
بخش پنجم: بررسی عوامل خارجی ………………………………………………………………………… ۳۲
ششم: بررسی عوامل داخلی ………………………………………………………………………….. ۴۲
بخش هفتم: بررسی، انتخاب و اجرای استراتژی ……………………………………………………………. ۶۲
بخش هشتم: ارزیابی و کنترل استراتژی ……………………………………………………………………. ۷۰
نهم: برنامه ریزی منابع بنگاه …………………………………………………………………………. ۷۴
بخش دهم: مدیریت موجودی کالا ………………………………………………………………………….. ۸۰
بخش یازدهم: چهارچوب تحلیلی جهت تهیه سند راهبردی )تدوین استراتژی( …………………………….. ۹۳
ضمیه الف : سازمان های یاد گیرنده )دانش محور( ………………………………………………………… ۱۰۱
ضمیه ب : فرهنگ سازمان ………………………………………………………………………………… ۱۰۵
منابع ……………………………………………………………………………………………………….۱۰۷

تعریف مدیریت
مدیر در لغت به معنای کارگردان میباشد و مدیریت به معنای کارگردانی. در این صورت مدیریت شامل هر نوع کارگردانی

در هر سطحی میشود و مفاهیم دیگری مانند رهبری و هدایت را نیز در بر میگیرد. از مدیریت تعاریف برنامه ریزی،

سازماندهی، کارگزینی، هدایت و رهبری، کنترل و « متعددی ارائه شده است و عمدتا آن را شامل می دانند،

اما با توجه به تحولات اخیر و نظر به اینکه توجه به اخلاقیات و منابع انسانی در مدیریت امروز » نظارت

جایگاه خاصی پیدا کرده است، دو تعریف برجسته تر مدیریت عبارت است از:

پدید آوردن محیطی مناسب، که در آن محیط همفکری و همکاری با دیگران به منظور شکل دادن به فرآیندی کارساز

امکان پذیر می گردد و همچنین با استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی، برای عرضه خدمات یا کالاهای قابل رقابت،

جهت جلب رضایت متقاضیان و با پرهیز از بروز هر گونه عواقب نامطلوب اقدام میگردد.
کارکردن با منابع انسانی، مالی و فیزیکی جهت دستیابی به اهداف سازمان از طریق برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل عملیات.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.