خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف فردآر.دیوید

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1083 بازدید
11,000 تومان 9,500 تومان٪14 تخفیف

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک: تالیف فردآر.دیوید

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تالیف فردآر. دیوید  می باشد. این فایل شامل ۱۰۹ صفحه و درقالب فرمت pdf تهیه شده است امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک: تالیف فردآر.دیوید 

فهرست مطالب
موضوع صفحه
پیشگفتار ……………………………………………………………………………………………………… ۱
بخش اول:کلیاتی در خصوص مفاهیم مدیریت ……………………………………………………………….. ۲
بخش دوم: ماهیت مدیریت استراتژیک ………………………………………………………………………. ۶
سوم: استراتژی ها در حوزه عمل …………………………………………………………………….. ۱۸
بخش چهارم: رسالت سازمان ………………………………………………………………………………. ۲۸
بخش پنجم: بررسی عوامل خارجی ………………………………………………………………………… ۳۲
ششم: بررسی عوامل داخلی ………………………………………………………………………….. ۴۲
بخش هفتم: بررسی، انتخاب و اجرای استراتژی ……………………………………………………………. ۶۲
بخش هشتم: ارزیابی و کنترل استراتژی ……………………………………………………………………. ۷۰
نهم: برنامه ریزی منابع بنگاه …………………………………………………………………………. ۷۴
بخش دهم: مدیریت موجودی کالا ………………………………………………………………………….. ۸۰
بخش یازدهم: چهارچوب تحلیلی جهت تهیه سند راهبردی )تدوین استراتژی( …………………………….. ۹۳
ضمیه الف : سازمان های یاد گیرنده )دانش محور( ………………………………………………………… ۱۰۱
ضمیه ب : فرهنگ سازمان ………………………………………………………………………………… ۱۰۵
منابع ……………………………………………………………………………………………………….۱۰۷

تعریف مدیریت
مدیر در لغت به معنای کارگردان میباشد و مدیریت به معنای کارگردانی. در این صورت مدیریت شامل هر نوع کارگردانی

در هر سطحی میشود و مفاهیم دیگری مانند رهبری و هدایت را نیز در بر میگیرد. از مدیریت تعاریف برنامه ریزی،

سازماندهی، کارگزینی، هدایت و رهبری، کنترل و « متعددی ارائه شده است و عمدتا آن را شامل می دانند،

اما با توجه به تحولات اخیر و نظر به اینکه توجه به اخلاقیات و منابع انسانی در مدیریت امروز » نظارت

جایگاه خاصی پیدا کرده است، دو تعریف برجسته تر مدیریت عبارت است از:

پدید آوردن محیطی مناسب، که در آن محیط همفکری و همکاری با دیگران به منظور شکل دادن به فرآیندی کارساز

امکان پذیر می گردد و همچنین با استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی، برای عرضه خدمات یا کالاهای قابل رقابت،

جهت جلب رضایت متقاضیان و با پرهیز از بروز هر گونه عواقب نامطلوب اقدام میگردد.
کارکردن با منابع انسانی، مالی و فیزیکی جهت دستیابی به اهداف سازمان از طریق برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل عملیات.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.