دانلود فایل pdf نکات کلیدی تکنیکهای موفقیت در مصاحبه آزمون دکتری

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
237KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
538 بازدید
4,500 تومان 3,500 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل pdf نکات کلیدی تکنیکهای موفقیت در مصاحبه آزمون دکتری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf نکات کلیدی تکنیکهای موفقیت در مصاحبه آزمون دکتری می باشد. این فایل شامل ۳ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

نکات کلیدی تکنیکهای موفقیت در مصاحبه آزمون دکتری

تکنیکهای موفقیت در مصاحبه دکتری : نکات کلیدی که برای موفقیت در مصاحبه دکتری لازم دارید به قرار زیر است. اول باید بدانید که فرصت حضور در جلسه مصاحبهی آزمون دکتری شاید تکرار شدنی نباشد؛ پس باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرید. از جمله نکته هایی که باید در جلسه ی کنکور رعایت کنید، حضور مناسب در جلسه ی مصاحبه است .نوع حرکات، رفتار و گفتار
یک فرد به صورت ناخودآگاه بر دیگران تاثیر میگذارد. باید مراقب باشید یک حرکت ناخواسته، زحمات چندساله ی شما را بر باد ندهد.

آراسته باشید

نیازی نیست در جلسه ی مصاحبه نیز همانند خواستگاری، کت و شلوار بپوشید؛ اما شلخته نباشید. چندان فرقی بین کت و شلوار و تیپ اسپرت وجود ندارد. اما لازم است ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید.
همین که بدنتان بوی عرق ندهد کافی است. ممکن است بعضی استادان با بوی عطر و اودکلن حساسیت داشته باشند و از همان ابتدا کار خراب شود.

با اعتماد به نفس وارد جلسه شوید

حتما در زمان مناسب به محل مصاحبه بروید تا با فضا آشنا شوید. دیر رسیدن به شما استرس وارد میکند و این به ضرر شماست. هنگام سلام کردن در چشمان طرف مقابل نگاه کنید و در صورت دست دادن محکم و با اعتماد به نفس دست دهید. لبخند صورت شما را دلنشینتر خواهد کرد و نشان دهندهی اعتماد به نفس شما خواهد بود.
عجله نکنید .هیچکس از آدم دست و پاچلفتی خوشش نمیآید و عجله ممکن است شما را اینگونه جلوه دهد. از پرسشها نترسید و قبل از جواب، کمی فکر کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.