دانلود فایل pdf کنو آنوانسیون بین المللی حمایت از تمامی اشخاص در برابر ناپدید شدن اجباری

دانلود فایل pdf کنو آنوانسیون بین المللی حمایت از تمامی اشخاص در برابر ناپدید شدن اجباری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
174KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
589 بازدید
5,500 تومان 4,000 تومان٪27 تخفیف

دانلود فایل pdf کنو آنوانسیون بین المللی حمایت از تمامی اشخاص در برابر ناپدید شدن اجباری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf کنو آنوانسیون بین المللی حمایت از تمامی اشخاص در برابر ناپدید شدن اجباری می باشد. این فایل شامل ۱۵ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

کنو آنوانسیون بین المللی حمایت از تمامی اشخاص در برابر ناپدید شدن اجباری

کنوانسیون بین‌المللی حمایت از تمامی اشخاص در برابر ناپدیدشدن اجباری (انگلیسی: International Convention for the Protection of All Persons from Enforced Disappearance) یک قرارداد حقوق بشر بین‌المللی مربوط به سازمان ملل متحد است که برای ممانعت از ناپدیدشدن اجباری اشخاص در نظرگرفته شده و در قانون بین‌الملل جنایت علیه بشریت تعریف شده‌است. این قطعنامه توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ۲۰ دسامبر ۲۰۰۶ تصویب شد و در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۰۷ به امضای دبیرکل رسید. در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۰ به قانون لازم‌الاجرا تبدیل گردید که در اوت ۲۰۱۷ توسط ۹۶ کشور جهان امضا شده و ۵۷ کشور بر آن صحه گذارده‌اند.

این پیمان‌نامه مشابه الگوی کنوانسیون ملل متحد علیه شکنجه می‌باشد که روی موازینی توافق شده‌است و شامل ۴۵ ماده می‌باشد و از جمله شامل رعایت قانون آیین دادرسی، نقض حقوق افراد بازداشت شده، از جمله متهمانی که بدون اتهام در زندان نگه داشته می‌شوند، استفاده گسترده نظام مند از بازداشت خودسرانه و ناپدید شدن اجباری، عدم دسترسی متهم به وکیل منتخب خود، عدم صدور احکام وثیقه برای بازداشت شدگان، شرایط بد زندان، گزارش‌های شکنجه و تجاوز و دیگر انواع خشونت جنسی بازداشت شدگان، تکنیک‌های خشن بازجویی و استفاده از فشار روی خویشان و نزدیکان، شامل دستگیری آنها، به منظور اخذ اعترافات دروغین که در محاکمه آن افراد از آن استفاده می‌شود می‌باشد

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.