دانلود جزوه مروری بر دستگاههای تهویه غیر تهاجمی با فشار مثبت

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1004KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
531 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود جزوه مروری بر دستگاههای تهویه غیر تهاجمی با فشار مثبت

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه مروری بر دستگاههای تهویه غیر تهاجمی با فشار مثبت می باشد. این فایل شامل ۱۱ صفحه جزوه تایپ بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه مروری بر دستگاههای تهویه غیر تهاجمی با فشار مثبت

ساده ترین دستگاه: CPAP( Continuous positive airways pressure)
فرض کنید در مقابل یک پنکه صورت خود را گرفته ایم و تنفس می کنیم. فشار ناشی از جریان هوا که به صورت ما می خورد عملا باعث می شود ما تلاش بیشتری برای بازدم خود بکار ببریم. دم ما عملا راحتر خواهد بود و این بواسطه این است که فشار هوای پنکه در همان مسیر دم است در نتیجه حجم انتهای دمی ما زیاد تر میشود.

اما در طی بازدم ما باید هوای داخل ریه را بیرون دهیم و این مخالف جریان هوای پنکه است. ما موفق می شویم تا در نهایت بازدم را انجام دهیم اما عملا ما قادر نخواهیم بود که حجم انتهای بازدمی ریه خود را به همان
اندازه نرمال خود کاهش دهیم. بعبارتی دیگر حجم انتهای بازدمی ما افزایش مییابد.

در پایان ریه عمل تهویه را در حجم های بالاتری انجام می دهند. اینکه ما عمل دم و بازدم خود را در حجم بالاتری انجام دهیم چه فایدی دارد. اولا همانطور که گفته شد تنفس در مقابل یک مثلا پنکه باعث می شود حجم انتهای دمی و بازدمی افزایش یابد.

فرض کنیم یک فرد چاق در حالت نرمال چگونه تنفس می کند. افراد خیلی چاق حتی در ه ریه خود را باز کنند و عملا در حالت نشسته قسمت های پایئنی ریه و در حالت خوابیده قسمت های پشتی ریه روی هم می افتد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.