دانلود فایل pdf پاورپوینت استانداردهای طراحی Clean room در بیمارستان (اتاق عمل)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
895 بازدید
8,500 تومان 7,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود فایل pdf پاورپوینت استانداردهای طراحی Clean room در بیمارستان (اتاق عمل)

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و برترین فایل pdf پاورپوینت استانداردهای طراحی Clean room در بیمارستان (اتاق عمل) می باشد. این فایل شامل ۵۵ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

pdf پاورپوینت استانداردهای طراحی Clean room در بیمارستان (اتاق عمل)

مقدمه

تاریخ ساخت محیطهای تمیز به بیش از یک قرن پیش بر می گردد. ولی محیط تمیز به طور کل یک پدیده مدرن به حساب می آید.که میتوان گفت زمینه ساز اصلی آن همان نیاز به جلوگیری کردن از انتقال بیماریها و همچنین کنترل عفونتها بوده است , ولی پیدایش محیطهای تمیز در شکل و نوع امروزی بر طبق نیازی است که صنایع پیشرفته ان را به وجود آ ورده است . هم اکنون کاربرد اینگونه محیطها در مسائل غیر پزشکی نیز روز به روز در حال افزایش است.
در ایران استفاده از محیطهای تمیز پزشکی و داروئی , مربوط به سالهای قبل از ۱۳۵۰ ش است اما محیطهای تمیز صنعتیجز چند نمونه که آن هم تماماٌ توسط شرگتهای خاذجی ساخته شده , مورد استفاده صنایع داخلی نبوده است .

آغاز تهاجم نظامی عراق به ایران در سال ۱۳۵۹ ش , موجب تسریع رشد صنایع نظامی و صنایع حساس دیگر در ایران گردید . اولین محیطهای تمیز صنعتی ساخت داخل در سال ۱۳۶۷ ش مورد بهره برداری قرار گرفت .

نیاز به این صنعت , روز به روز افزایش می یابد . هر چه سخن از ظرافت , پیچیدگی و حساسیت بیشتر می شود , این نیاز نیز افزون می گردد. در زیر مواردی چند از کاربردهای محیطهای تمیز را عنوان کرده که هر یک بیانگر و ارئه دهنده محیطی است که نیاز به کنترل آلودگی و ایجاد فضا و شرایط فیزیکی مناسب برای فعالیتها و محصولاتی میباشند که بایستی بدور از آلودگی های ذره ای و میکروبی باشند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.