دانلود مجموعه سوالات تستی زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه همراه با پاسخ

دانلود مجموعه سوالات تستی زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه همراه با پاسخ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1628 بازدید
10,000 تومان 7,900 تومان٪21 تخفیف

توضیح فایل:

دانلود مجموعه سوالات تستی زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه همراه با پاسخ 

دانش آموزان و کاربران گرامی : فایلی که معرف حضور شماست مجموعه ای از سوالات زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه می باشد . این فایل شامل ۸۰۰ تست زبان انگلیسی پایه یازدهم می باشد که در ۱۵۰ صفحه به صورت فایل pdf  تهیه شده است. این مجموعه سوالات به صورت تستی و همراه با پاسخ است.با معرفی و دانلود مجموعه سوالات تستی کتاب زبان انگلیسی پایه یازدهم همراه شما هستیم. امیدواریم که این مجموعه سوالات سودمند و مفید بوده و مورد استفاده عزیزان دانش آموز و کاربران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب زبان انگلیسی پایه یازدهمکتاب زبان انگلیسی پایه یازدهم [معرفی و دانلود]

آموزش زبان‌های خارجی و به‌ طور ویژه آموزش زبان انگلیسی در نظام رسمی آموزش‌ و پرورش کشورمان در سال‌های اخیر شاهد تحوّلی بنیادین و اساسی بوده است که ریشه در تحوّل کلی نظام آموزش‌ و پرورش، اجرای سند برنامۀ درسی ملّی و سند تحوّل بنیادین نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی دارد و در چارچوب رویکرد ارتباطی فعّال و خود باورانۀ مورد تصریح در برنامۀ ملّی محقق شده است. در رویکرد ارتباطی فعّال و خودباورانه، زبان‌های خارجی، ازجمله زبان انگلیسی، به‌ منظور ایجاد ارتباط با جهان به شیوه‌ای فعّال و با تأکید بر ارزش‌ها و داشته‌های فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی فراگیران آموزش داده می‌شود.

آموزش زبان خارجی علاوه بر اهداف مرتبط با نیازهای شخصی زبان آموزان از قبیل دانش‌ پژوهی، علاقه‌مندی به علم و آگاهی، خودباوری و دارا بودن عزت‌نفس، به درک، دریافت و انتقال میراث فرهنگی غنی میهن اسلامی‌مان کمک قابل توجهی می‌کند.

این کتاب برای دانش آموزان محصل در رشته‌های ریاضی و فیزیک، تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی، تدریس می شود. ساختار این کتاب دقیقا همانند کتاب پایه دهم می‌باشد. در مجموعه آموزش زبان vision، بر آموزش هر چهار مهارت زبانی تاکید شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.