دانلود فایل pdf تاریخ پوشاک ایرانیان از ابتدای اسلام تا حمله مغول دکتر محمد چیت ساز

دانلود فایل pdf تاریخ پوشاک ایرانیان از ابتدای اسلام تا حمله مغول دکتر محمد چیت ساز
نوع فایل
pdf
حجم فایل
13MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
3062 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

دانلود فایل  pdf تاریخ پوشاک ایرانیان از ابتدای اسلام تا حمله مغول دکتر محمد چیت ساز

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf تاریخ پوشاک ایرانیان از ابتدای اسلام تا حمله مغول دکتر محمد چیت ساز می باشد این فایل شامل ۶۳۴ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب تاریخ پوشاک ایرانیان از ابتدای اسلام تا حمله مغول دکتر محمد چیت ساز

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های هنری نظیر کارگردانی، نمایش و رشته‌های تاریخ و باستان‌شناسی به عنوان منبع اصلی دروس مربوط به «طراحی لباس و تاریخ پوشاک» تدوین شده است.

کتاب حاضر جلد اول از این مجموعه است که به معرفی پوشاک ایرانیان از ابتدای ورود اسلام به ایران تا حمله مغول اختصاص دارد .این مطالب در یک مقدمه و سه فصل سامان یافته است.

در فصل اول، اطلاعاتی درباره پوشاک ایرانیان از ابتدای اسلام تا پایان حکومت بنی امیه (۱۳۲ه.ق.)فراهم آمده است. از این دوره، به سبب تسلط عنصر عربی بر بسیاری شئونات اجتماعی و فرهنگی به ویژه تاثیر آن بر پوشاک و لباس، با عنوان ‘لباس عربی ـ ایرانی’سخن رفته است.در این فصل لباس پیامبر اکرم (ص) در هنگام جنگ و غیر جنگ، همچنین لباس دوران خلفا (از خلفای راشدین تا پایان حکومت اموی (۱۱ـ ۱۳۲ه.ق.) بررسی شده است.

در فصل دوم: انواع پوشاک از ابتدای حکومت عباسیان (۱۳۲ه.ق.) تا روی کار آمدن ترکان مطرح می‌شود. این فصل در دو قسمت تدوین شده است:حکومت عربی ـ ایرانی عباسیان و حکومت‌های ایرانی در شرق. فصل سوم به معرفی پوشاک دوران تسلط حکومت‌های ترک در ایران ـ یعنی غزنویان، سلجوقیان، خوارزمشاهیان ـ اختصاص دارد…..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.