دانلود فایل خلاصه کتاب کارگاه معماری با یونیک

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
9MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
722 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود فایل خلاصه کتاب کارگاه معماری با یونیک

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf پاورپوینت خلاصه کتاب کارگاه معماری بایونیک تالیف آقای محمود گلابچی و مرتضی خرسند نیکو می باشد. این فایل شامل ۱۵۰ صفحه جزوه به صورت اسلاید می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب کارگاه معماری بایونیک

معماری بایونیک یا معماری بیونیک، در حقیقتی سبک معماری زیست شناختی است. در این سبک از معماری، از عناصر طبیعی برای طراحی و ساخت هر آنچه در ذهن معمار است الهام گرفته می‌شود. به همین خاطر است که این سبک معماری را به عنوان معماری سبز هم می‌شناسند. در این مقاله می‌خواهیم درباره علت پیدایش این سبک معماری و کاربردهای آن سخن بگوییم.

رازهای پنهان شدن در دل طبیعت است. این رازها می‌تواند ساختار یک درخت باشد یا سبک خاص زندگی یک موجود زنده.
علاقه زیاد انسان‌ها به کشف رازهای طبیعت، باعث شده که این سبک زنده بودن را در آثار هنری و دستاوردهایش هم پیاده کند. در اصل، معماری بیونیک به ساختمان‌ها و سازه‌های بی‌جان زندگی می‌بخشد و آن‌ها را شبیه یک موجود زنده می‌کند.

انسان‌ها بر این باورند که جانداران طبیعتی خاص دارند و به خوبی می‌توانند خودشان را با شرایط مختلف زیست محیطی وفق دهند. به همین خاطر، سازه‌هایی که با سبک معماری موجوداتی مانند موریانه‌ها ساخته شود، احتمالاً طول عمر بیشتری خواهد داشت و در برابر حوادث طبیعی مقاوم‌تر است.
این افراد سبک زندگی موجودات زنده را با سبکی که د ذهنشان دارند ترکیب می‌کنند و ساختاری می‌سازند که ظاهری خاص و استقامتی قابل توجه دارد. به همین خاطر است که سازه‌های معماری bionic طرفداران زیادی دارند.
سبک زندگی موجوداتی که انسان بیشترین الهام را از آن‌ها برای دستاوردهایش گرفته عبارتند از: خفاش‌ها، موریانه‌ها، زنبورها، دلفین‌ها، مورچه‌ها و عنکبوت‌ها.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.