فایل پاورپوینت فصل چهاردهم مدیریت سرمایه گذاری (چرخه عمرصنعت)

فایل پاورپوینت فصل چهاردهم مدیریت سرمایه گذاری (چرخه عمرصنعت)
نوع فایل
PPT
حجم فایل
826KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
678 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

فایل پاورپوینت فصل چهاردهم مدیریت سرمایه گذاری (چرخه عمرصنعت)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت فصل چهاردهم مدیریت سرمایه گذاری (چرخه عمرصنعت) می باشد. این فایل شامل ۲۵ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فصل چهاردهم مدیریت سرمایه گذاری (چرخه عمرصنعت)

بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند که صنایع حداقل دارای ۴ مرحله هستند:

  • ۱- مرحله رشد
  • ۲-مرحله توسعه
  • ۳- مرحله تثبیت یا ظهور رشد
  • ۴-مرحله افول

۱- مرحله رشد:

رشد تقاضا خیلی زیاد است. اکرچه تعدادی از شرکتهای موجود در درون یک صنعت در حال رشد . در این مرحله به خاطر فشارهای رقابتی با شکست مواجه می شود ولی اکثر شرکتها با رشد سریعی در حطیه فروش و سود سهام مواجه هستند. در این مرحله ممکن است رشد سریع باعث جذب شرکتهای سرمایه گذار شود به همین خاطر رقابت در این مرحله شدید بوده و باعث می شود شرکتهای ضعیف از رده خارج شوند.

ریسک سرمایه گذاری در میان شرکتهایی که هنوز به ثبات نرسیده اند زیاد است و با این حال بازده مورد انتظار شرکتهایی که موفق می شوند نیز زیاد است.

با گذشت زمان شرکتهای موفق مشخص می شوند و قیمت سهام این شرکتها بیشتر از مراحل قبلی رشد می کند در اوایل دهه ۱۹۸۰ شرکتهای میکرو کامپیوتر ( اعم از سخت افزار و نرم افزار ) نمونه جالبی از شرکتهایی بودند که در مرحله رشد قرار داشته.

مرحله توسعه:

در مرحله دوم چرخه عمر صنایع، که مرحله توسعه است ، بازماندگان مرحله رشد مشخص می شوند. این صنایع رشد کرده و رونق پیدا می کنند با این حال نرخ رشد کمی ملایمتر از مرحله قبل است. در این مرحله صنایع محصولاتشان را بهبود می بخشند و قیمتهای محصولات خود را کاهش می دهند و صنایع دارای ثبات بوده و در این مرحله این صنایع وجوه سرمایه گذاری و منابع مالی جذب می کنند. به خاطر کاهش ریسک و ورشکستگی در این مرحله، سرمایه گذاران تمایل دارند در این صنایع سرمایه گذاری نمایند ازسیاستهای مالی استفاده می کنند و قادر هستند سود تقسیمی خود را پرداخت نمایند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.