جزوه آموزش فونت نوشتن معماری برای اسکیس

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
9MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
614 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

جزوه آموزش فونت نوشتن معماری برای اسکیس

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه آموزش فونت نوشتن معماری برای اسکیس می باشد. این فایل شامل ۱۸ صفحه جزوه تایپ شده با مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزش فونت نوشتن معماری برای اسکیس

آموزش فونت نوشتن معماری برای اسکیس و راندو – فایل مورد توجه با فونت پی دی اف و در ۱۸ صفحه آموزش برای دانشجویان معماری می باشد که طریقه فونت نوشتن معماری را به آن ها با استفاده از تصاویر و نمونه ها آموزش می دهد. علاقه مندان و مهندسین گرامی برای استفاده از این آموزش ها می توانند این فایل بسیار ارزشمند را پس از خرید از سایت دانلود نمایند.

آنچه در این آموزش ها خواهیم آموخت از قرار زیر می باشد:

ضخیم و برجسته نمودن فونت: برای ضخیم نوشتن راه های مختلفی وجود دارد. اولین راه و ساده ترین راه حرکت کردن یک نوشته تک خطی به سمت بیرون است.

برای برجسته شدن نوشته می توان یک سمت آن ( مثلا پایین و سمت راست ) سایه زد.

حرکت دادن و تکرار کردن به سمت بیرون می تواند به صورت گرد یا تیز گوشه صورت گیرد و به تبع آن نوشته پفکی و یا خشک و خشن می شود. حاصل این کار چیزی شبیه به هجاری در سنگ است. برای اجرای این تکنیک مداد وسیله مناسبی است.

می توان عمل حرکت دادن و تکرار کردن را در چند مرحله انجام داد. مثلا یک بار به نوشته ضخامت دهید و در مرحله بعد آن را برجسته کنید. همچنین می توان این نوع نوشته را به صورت تخت پرداخت کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.