جزوه درس ارتباطات و نوآوری
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس ارتباطات و نوآوری رشته آموزش و ترویج کشاورزی دانشگاه پیام نور می باشد. این فایل شامل ۱۴۲ صفحه جزوه تایپ شده با مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
جزوه درس ارتباطات و نوآوری
این جزوه توسط گروه مدیریت اقتصاد کشاورزی دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ تهیه شده است
و با بیان مباحث مربوط به مدیریت ارتباطات و نوآوری به دنبال کاربرد آنها در بخش کشاورزی و کاهش هزینه های تولید و افزایش اشتغال و بهره وری می باشد.
دنیای امروز، عصر تغییر است. بنابراین سازمان ها جهت بقا و پیشتازی در بازارها می بایست به دنبال راهکارهای جدید باشند
تا بتوانند کالا و خدمات را با حداقل هزینه و با کیفیت برتر متناسب با نیازها و سلیقههای مشتریان خود ارائه نمایند.
نوآوری یکی از واژههایی است که امروزه به کرات در فضای کسبوکار، مدارس، دانشگاهها و حتی محیطهای اجتماعی مختلف شنیده میشود.
اما به راستی این مفهوم که پیوندی تنگاتنگ با مفاهیمی مانند خلاقیت، فناوری، اختراع و اقتصاد دانشبنیان دارد، به چه معنا است؟
نوآوری ریشه در واژه لاتین «Innovare» داشته و به صورت کلی، به معنای «ایجاد یک چیز جدید» است.
«مایکل پورتر»، از صاحبنظران حوزه فناوری، نوآوری و مدیریت، پیرامون ماهیت نوآوری میگوید:
«شرکتها با نوآوری به مزیتی رقابتی میرسند که هم فناوریهای جدید و هم روشهای جدید انجام کارها را در بر میگیرد.»
باید دقت داشت که نوآوری صرفاً درباره محصولات تولیدی نبوده و خدمات به عنوان بخشی عظیم از اقتصاد جوامع را نیز در بر میگیرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.