جزوه مدیریت ارتباط با مشتری فصل اول مشتری و فلسفه مشتری گرایی
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf اسلایدهای جزوه مدیریت ارتباط با مشتری فصل اول مشتری و فلسفه مشتری گرایی می باشد. این فایل شامل ۱۷ صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
جزوه مدیریت ارتباط با مشتری فصل اول مشتری و فلسفه مشتری گرایی
قسمتی از متن فایل:
اهمیت مشتری
در خصوص اهمیت مشتری و ضرورت حفظ و نگهداری مشتری توجه به موارد زیر مهم است:
هزینه جذب یک مشتری جدید بین ۵ تا ۱۱ برابر هزینه نگهداری یک مشتری قدیمی است.
برای افزایش دو درصد در تعداد مشتری باید ده درصد هزینه اضافه متحمل شد.
ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری در حکم فرار ۱۰۰ مشتری دیگر است.
رضایت مشتری پیش شرط تمامی موفقیت های بعدی شرکت هاست.
رضایت مشتری مهمترین اولویت مدیریتی در مقابل اهداف دیگری چون سود آوری، سهم بیشتر در بازار، توسعه محصول و … است.
ارزشمندترین دارایی هر سازمان اعتماد و اطمینان مشتریانش است.
انتخاب مشتری وفادار و دائمی، تنها شرط بقای دائمی و استمرار فعالیت های کارآمد هر شرکتی است.
مدیران ارشد باید شخصا الگوی پایبندی در قبال رضایت مشتری باشند.
مشتری ناراضی پس از ترک شرکت، مشکل و دلیل نارضایتی خود را به ۸ نفر انتقال می دهد و آنها را به سوی رقبا می کشاند.
با کاهش نقص موجود در کالاهای تولیدی تا ۵ درصد، بین ۳۰ تا ۸۵ درصد افزایش سود از ناحیه مشتریان خواهیم داشت.
تفاوت میان سازمان های مشتری گرا و سازمان های معمولی:
بازگشت سرمایه
سود فروش
کاهش هزینه ها
رشد قیمت سهام و …
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.