خلاصه کتاب اصول مهندسی اینترنت تالیف احسان ملکیان

 خلاصه کتاب اصول مهندسی اینترنت تالیف احسان ملکیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
907 بازدید
12,000 تومان 10,000 تومان٪17 تخفیف

 خلاصه کتاب اصول مهندسی اینترنت تالیف احسان ملکیان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf اسلایدهای خلاصه کتاب اصول مهندسی اینترنت تالیف احسان ملکیان رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار می باشد. این فایل شامل ۲۵۲ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 خلاصه کتاب اصول مهندسی اینترنت تالیف احسان ملکیان

کتاب اصول مهندسی اینترنت آقای احسان ملکیان ، منبعی است که در اکثر دانشگاه ها برای درس مهندسی اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. کتابی از انتشارات نص که ۱۸ بار تجدید چاپ شده است و ویرایش دوم آن در بازار موجود است به دوستان توصیه می شود که آخرین ویرایش از این کتاب را مطالعه کنند اما چون این کتاب را به راحتی نمی توان همه جا پیدا کرد شما می توانید اسلاید های پاورپوینت این کتاب را خریداری نمایید.

اینترنت سامانه‌ای جهانی از شبکه‌ های رایانه‌ای بهم پیوسته‌ است که از پروتکل TCP/IP برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌نمایند. به عبارت دیگر اینترنت، شبکه شبکه هاست که از میلیون‌ ها شبکه خصوصی، عمومی، دانشگاهی، تجاری و دولتی در اندازه‌های محلی و کوچک تا جهانی و بسیار بزرگ تشکیل شده‌ است .که با آرایه وسیعی از فناوری های الکترونیکی و نوری به هم متصل گشته‌اند.

اینترنت چیست؟

اینترنت، در ساده‌ ترین تعریف، عبارت است از: کامپیوتر هایی که در سراسر دنیا به هم متصل هستند. شبکه‌ای که این کامپیوترها را به یکدیگر متصل می‌سازد، و متدهای انتقال اطلاعات روی این شبکه.

منشاء اینترنت را می‌توان در سال‌های جنگ سرد یافت. زمانی که احتمال شروع یک جنگ هسته‌ای بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی کاملا وجود داشت.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.