دانلود تحقیق پیرامون بررسی تاثیر برنامه های تلویزیونی برسبک زندگی

دانلود تحقیق پیرامون بررسی تاثیر برنامه های تلویزیونی برسبک زندگی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
273KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
836 بازدید
5,500 تومان 4,000 تومان٪27 تخفیف

دانلود تحقیق پیرامون بررسی تاثیر برنامه های تلویزیونی برسبک زندگی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf تحقیق پیرامون بررسی تاثیر برنامه های تلویزیونی برسبک زندگی می باشد. این فایل شامل ۱۰ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

تحقیق پیرامون بررسی تاثیر برنامه های تلویزیونی برسبک زندگی

این تحقیق با عنوان بررسی برنامه های تلویزیونی بر سبک زندگی تعداد ) ۷۹۲ ( نفر انجام گرفته است و از طریق نمونه گیری سهمیه ای این تعداد به ) ۱۵۹ ( نفر یعنی ۲۰ درصد کل افراد تقلیل یافته اند و قبل از پر کردن پرسشنامه های اصلی، تعداد ۱۰ پرسشنامه اعتبار و روایی آنها گرفته و عدد ) ۰.۸۱۱ حاصل شده است، که نشان دهنده میزان اعتبار بالایی می باشد و سپس از طریق نمونه گیری تصادفی ساده پاسخگویان انتخاب شده اند و پاسخگوی سئوالات طراحی شده توسط محقق بوده اند.

روش این تحقیق پیمایشی و ابزار اندازه گیری پرسشنامه بوده است و پس از پر شدن پرسشنامه ها جداول توصیفی طراحی نهایی صورت WORD بدست آمده و سپس دربرنامه SPSS و استنباطی از طریق نرم افزار گرفته است و از آزمون آماری کای اسکوئر استفاده شده است. در نهایت می توان بر اساس نتایج حاصله از آزمون فرضیات عنوان نمود که، تاثیر برنامه های تلویزیونی بر سبک زندگی در پنج بعد )سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و روانی( صورت گرفته است. در بعد اجتماعی مشخص شده است که برنامههای تلویزیونی اهمیت خاصی به جامعه مدرن و قشر مرفه داده اند، بطوریکه گویی جامعه سنتی به همراه یکسری آداب و رسوم نادیده گرفته شده است و از سوی دیگر قشر متوسط و پایین نیز چندان نمایش داده نمی شوند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.