دانلود فایل جامع pdf تحقیق شرحی بر پدیده کاویتاسیون در پمپ ها

دانلود فایل جامع pdf تحقیق شرحی بر پدیده کاویتاسیون در پمپ ها
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1030 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf تحقیق شرحی بر پدیده کاویتاسیون در پمپ ها 

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین فایل pdf تحقیق شرحی بر پدیده کاویتاسیون در پمپ ها و توصیه هایی در طراحی مخزن مکش به منظور عملکرد بهینه ۱ پمپ ها می باشد. این فایل شامل ۲۰ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

شرحی بر پدیده کاویتاسیون در پمپ ها و توصیه هایی در طراحی مخزن مکش به منظور عملکرد بهینه ۱ پمپ ها

طراحی نامناسب حوضچه مکش ۲ باعث تشکیل گردابه ها ۳ در الگو جریان ۴ سیال شده و به همین جهت به کرات مکش حبابهای هوای فشرده به داخل پمپ دیده می شود که از مشکلات عمده در پمپها به شمار می رود.

طراحی نامناسب حوضچه، نه تنها موجب افزایش نیاز به غوطهوری ۵ بیشتر برای غلبه بر این گردابهها میگردد، بلکه میتواند سبب پدیده ای به نام کاویتاسیون ۶ گردد که سبب تاثیرات نامطلوبی بر روی راندمان پمپ می شود. این نوشتار به دو قسمت تقسیم شده است که بخش اول آن بنابر اهمیت پدیده کاویتاسیون در پمپ ها به آن پرداخته شده و در بخش دوم توصیه هایی جهت طراحی مخزن مکش برای عملکرد بهینه پمپها خواهیم داشت.

کاویتاسیون و انواع آن :

هر گاه دمای مایع، در فشار ثابت افزایش و یا فشار آن در دمای ثابت، کاهش یابد، مایع شروع به تغییر فاز کرده و حبابهایی پر شده از بخار آب تولید می شوند. این حبابها را میتوان به عنوان فضاهای خالی در مایع در نظر گرفت که اصطلاحاً به آنها کاویتی ۷ یا حفره گفته می شود. بنابراین هم بوسیله افزایش دما در فشار ثابت و هم کاهش فشار دینامیکی ۸ در دمای ثابت، حباب در مایع بوجود میآید. که به اولی جوشش ۹ و دومی کاویتاسیون نام دارد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.