تحقیق بررسی توانمندیهای دشت کویر به عنوان ژئوپارک بزرگ ایران و نقش آن در توسعه ی پایدار سمنان

تحقیق بررسی توانمندیهای دشت کویر به عنوان ژئوپارک بزرگ ایران و نقش آن در توسعه ی پایدار سمنان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
562 بازدید
6,000 تومان 4,500 تومان٪25 تخفیف

تحقیق بررسی توانمندیهای دشت کویر به عنوان ژئوپارک بزرگ ایران و نقش آن در توسعه ی پایدار سمنان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf تحقیق درباره بررسی توانمندی های دشت کویر به عنوان ژئوپارک بزرگ ایران مرکزی و نقش آن در توسعه ی پایدار استان سمنان می باشد این فایل شامل ۲۰ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بررسی توانمندیهای دشت کویر به عنوان ژئوپارک بزرگ ایران و نقش آن در توسعه ی پایدار سمنان

چکیده
امروز نقش واهمیت صنعت گردشگری بیش از پیش در هر کشوری توسعه یافته و تمامی کشورها سعی دارند تا از این صنعت حداکثربهره برداری لازم راداشته باشند، به گونه ای که یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی محسوب گردیده و جایگاه هرکشور در استفادهی بهینه از این مهم مشخص گردیده .

در این میان کشور ایران علی رغم برخوداری ازپتانسیل های بسیارقابل توجه تاکنون نتوانسته است، آنچنان که باید وشاید بهره گیری لازم را ازاین صنعت داشته باشد . این مهم تنها معطوف به اماکن و مراکز تفریحی ، باستانی وفرهنگی نمی شود، چرا که ما دارای پتانسیل های بسیار شناخته شده ی دیگری در سایر عرصه های طبیعی نیز می باشیم که تاکنون کمتر به آنهادر این مقوله توجه جدی معطوف داشته شده است .

ویژگی های مهم اکو توریستی ،یکی از این موارد محسوب می گردد.اماصنعت توریسم در دههی اخیرپارافراتر گذاشته و وارد عرصه های بسیار جدی و جدیدتری همچمون به کارگیری و بهره مندی از توانایی های ژئو توریسم می باشد .که در کنارپیکره ی اصلی این صنعت نوپا تفکر ایجاد ژئوپارکها از سوی سازمان یونسکو با هدف حفظ و حراست و شناساند ن میراث های کهن ۴ بیلیون ساله کره ی زمین می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.