دانلود جامعترین پاورپوینت تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر(ص)

دانلود جامعترین پاورپوینت تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر(ص)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
12MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1540 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود جامعترین پاورپوینت تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر(ص)

توضیح فایل:

کاربران و دانشجویان گرامی فایل حاضر برترین و کامل ترین فایل پاورپوینت کتاب تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر (ص) مولف: مهدی پیشوایی تدوین : نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ناشر : دفتر نشر معارف نوبت چاپ : هفتم , بهار ۱۳۸۷ می باشد. این فایل شامل ۷۳ اسلاید زیبا ,آموزنده و سودمند, مفید و قابل ویرایش می باشد که؛ هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

طرح کلی کتاب

این کتاب به قلم دانشمند محترم , حجت اسلام والمسلمین جناب آقای مهدی پیشوایی نگاشته شده است . در ۵ بخش اصلی و ۱۶ فصل به بررسی تاریخ صدر اسلام می پردازد. نویسنده سعی کرده برای هر یک از اجزا و تفاصیل حوادث عصر نبوی منابع جداگانه و متنوعی ذکر نماید . شواهد قرآنی و حدیث , حوادث را از شکل گزارش صرف بیرون آورده و تحلیل و بررسی برخی حوادث نیز قابل توجه است.

مقدمه :

مباحث بخش اول کتاب مربوط به وضع جزیره العرب پیش از ظهور اسلام است که به تفصیل بیان شده است ؛ زیرا بدون آگاهی کامل از وضع جزیره العرب در دوران جاهلیت , فهم و تحلیل بسیاری از حوادث تاریخ اسلام مقدور نبوده یا حداقل ناقص است . از آن جا که بسیاری از حوادث , ریشه در دوران جاهلیت دارد , لازمه ی پی بردن به وضع جزیره العرب پس از ظهور اسلام , شناخت وضعیت آن پیش از ظهور است. بقیه مباحث با جزیات کمتری آورده شده است .

موقعیت جغرافیایی

  • شبه جزیره عربستان بزرگترین شبه جزیره جهان است که در جنوب غربی آسیا واقع شده است.
  • به شکل ذوزتقه غیر منظم است.
  • مساحت آن تقریبا سه میلیون و دویست هزار کیلومتر مربع است
  • کشور کنونی عربستان سعودی حدود ۴/۵ این شبه جزیره را فراگرفته است و ۱/۵ باقیمانده را یمن , عمان , امارات , قطر , بحرین و کویت را شامل می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.