دانلود جامع ترین فایل جزوه آموزشی آموزش پاورپوینت

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
799 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل جزوه آموزشی آموزش پاورپوینت

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf  جزوه آموزشی آموزش پاورپوینت می باشد. این فایل شامل ۵۲ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

معرفی نرم افزار پاورپوینت powerpoint

محصول )Office( از مجموعه برنامه های بسته نرم افزاری آفیس PowerPoint نرم افزار پاورپوینت شرکت مایکروسافت است. محیط کار نرم افزار پاورپوینت از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با بقیه نرم
excel یا word دارد.

یعنی محیط کار این نرم افزار شبیه Office افزارهای موجود در بسته نرم افزاری است. البته این شباهت در ساختار اصلی شامل دکمه ها و نوار هاست در بقیه موارد تفاوت های به چشم میخورد.

اما پاورپوینت، به چه دردی می خورد؟

پاورپوینت برای ارائه بهتر سمینارها و سخنرانی ها بکار می رود. شما می توانید محتوای مورد نظرتان را با نرم افزار پاورپوینت، به طور بهتر و زیباتری ارائه دهید.

ایجاد یک سند پاورپوینت:

را در سیستم عامل خود نصب کردید، خواهید دید که در Office پس از آنکه مجموعه نرم افزاری ۱۳۳۷ به همراه دیگر مجموعه نرم افزارهای آفیس در پوشه ،PowerPoint لیست برنامه های ویندوز، نرم افزار مربوطه نمایش داده می شود.

برای ایجاد یک سند powerpoint

Office را انتخاب کرده و با کلیک بر روی پوشه All Programs در ویندوز، گزینه Start از منوی کلیک کنید. در این صورت یک Microsoft Office PowerPoint روی آیکون ۲۰۰۷ ،Microsoft ایجاد می شود.

معرفی بخش ها و زبانه های اصلی در یک سند powerpoint

قبل از هر چیز بهتر است با بخش ها، گزینه ها و زبانه ها در یک سند پاورپوینت و همچنین کاربردهای آنها آشنا شویم. همانطور که در تصویر زیر می بینید، در صفحه اصلی یک سند پاورپوینت، گزینه ها و ابزارهایی وجود دارد که در زیر به طور خلاصه کاربرد هر مورد را توضیح می دهیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.