دانلود پاورپوینت معماری مدرن اولیه

دانلود پاورپوینت معماری مدرن اولیه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
246KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
426 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود پاورپوینت معماری مدرن اولیه

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت معماری مدرن اولیه می باشد. این فایل شامل ۲۵ اسلاید قابل ویرایش بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت معماری مدرن اولیه

آغاز مدرنیسم را می توان از رئالیسم یا مکتب شیکاگو دانست

úلوییس هنری سالیوان «پدر معماری مدرن» از پایه گذاران مکتب شیکاگو ومعماری مدرن درآمریکا بود وی اعتقاد بسیار زیادی به فرم های طبیعی و سبک ارگانیک داشت.سالیوان به روشی معتقد بود که مشابه پروسه به وجود آوردن در طبیعت بود.او برای اولین بار اصطلاح فرم تابع عملکرد را بیان نمود. یعنی سالیوان فرم تابع عملکرد را در پروسه رشد و حرکت طبیعی می دید. به گفته خود او ، جمله معروفش فرم تابع عملکرد است ” را بعد از مطالعه طبیعت نتیجه گرفته است.

شیکاگو در سال ۱۸۳۰ م . به صورت یک شهر بوجود آمد . مبانی تئوریک معماری مدرن در شهر شیکاگو آمریکا بوجود آمد . در اواخر قرن ۱۹ . م مرکز خط راه آهن و ارتباط بین شرق و غرب آمریکا بود . در سال ۱۸۸۵ م . فعالیت شدید اقتصادی و به تبع آن اجرا ساختمانهای تجاری و اداری شروع شد . در ابتدا شیکاگو دارای معماری سنتی با مصالح عمدتاً‌ چوبی بود تا اینکه در سال ۱۸۷۱ آتش سوزی بزرگی در آن رخ داد و مرکز شهر کاملاً تخریب شد.
بعد از آتش سوزی شهر در سال ۱۸۷۱ م شهر به سرعت بازسازی شد قیمت زمین افزایش یافت و همین موضوع باعث رونق شهر ، بالا رفتن جمعیت و رشد اقتصادی سریع شد و همین عوامل باعث شد قیمت زمین افزایش یابد و بیشترین استفاده از زمین هر ساختمان به امری ضروری تبدیل شد که نسبتا این مسئله بیشتر در ناحیه کوچک مرکزی یا ناحیه تجاری شهر بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.