فایل تحقیق ارزیابی میراث زمین شناختی در ژئوپارک چشمه باداب سورت با روشهای پریرا و رینارد 

فایل تحقیق ارزیابی میراث زمین شناختی در ژئوپارک چشمه باداب سورت با روشهای پریرا و رینارد 
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
759 بازدید
6,000 تومان 4,500 تومان٪25 تخفیف

فایل تحقیق ارزیابی میراث زمین شناختی در ژئوپارک چشمه باداب سورت با روشهای پریرا و رینارد 

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf تحقیق ارزیابی میراث زمین شناختی در ژئوپارک چشمه باداب سورت باروش ه های پریرا و رینارد روستای اروست- شهرستان ساری می باشد. این فایل شامل ۱۵ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

ارزیابی میراث زمین شناختی در ژئوپارک چشمه باداب سورت با روشهای پریرا و رینارد 

چکیده
میراث های زمین شناسی، میراث هایی هستندکه توسط طبیعت به انسان ارزانی داشته و وظیفه انسان، حفاظت از این منابع برای استفاده پایدار است و یکی از راههای حفاظت از این میراثها، توسعه ژئوپارک می باشد.

کشور ما با برخورداری از یک تاریخ زمین شناسی قابل توجه، پتانسیل بسیار بالایی در ایجاد ژئوپارک دارد که از جمله می توان به جشمه های آبگرم و تراورتنی اشاره کرد. چشمه باداب سورت یکی از جاذبه های کمیاب زمین گردشگری در کشور است.

هدف این پژوهش، معرفی و تحلیل چشمه باداب سورت با روشهای ریناردو پریرا و حفاظت از این پدیده زمین شناختی میباشد. در این تحقیق از روش تحلیلی و منابع کتاب خانه ای و اسنادی مانند نقشه- برای ( Google Earth های زمین شناسی ۲:۲۵۵۵۵۵ و عکس های ماهوارهای منطقه و نرم افزارهای مرسوم جغرافیایی مانند و مدلهای ریناردو پریرا )از پرسشنامه( استفاده شده است.

نتایج ArcGIS ،) ارزیابی ارتفاع و طول و عرض جغرافیایی منطقه ۵ دارای بیشترین و کمترین / ۵و ۵۵ /۵۳ ،۵/ حاصل نشان داد که در روش رینارد ارزشهای ترکیبی، علمی و افزوده به ترتیب با امتیازهای ۳۳۶ میباشد، که اهمیت می باشد، در ارزیابی این ژئومورفوسایت با روش پریرا از دو معیار ژئومورفولوژیکی و مدیریتی دارای امتیازات ۳ و ۳۶
دلیل امتیاز پایین عیار مدیریتی بخاطر ضعف مدیریت و برنامه ریزی است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.