دانلود فایل خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر پروفسر چان کیم-دکتر رن مابورن

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
8MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
767 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود فایل خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر پروفسر چان کیم-دکتر رن مابورن

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر پروفسر چان کیم-دکتر رن مابورن می باشد. این فایل شامل ۴۴ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر پروفسر چان کیم-دکتر رن مابورن

استراتژی اقیانوس آبی (بخش اول: استراتژی اقیانوس های آبی (فصل اول : آفرینش اقیانوس های آبی))
فضای بازار جدید ●
فرض کنید که بازار جهانی از دو دسته اقیانوس تشکیل شده است : اقیانوس های آبی و اقیانوس های قرمز . اقیانوس های قرمز معرف کلیه صنایعی هستند که امروزه وجود دارند . اقیانوس های قرمز فضاهای شناخته شده بازار هستند.

اقیانوس های آبی، کلیه صنایعی هستند که در حال حاضر وجود ندارند . اینها فضاهای شناخته نشده در بازار می باشند.
در اقیانوس های قرمز، محدودیت ها و حد و مرز های صنایع تعریف شده و مورد پذیرش واقع گردیده اند و همچنین قوانین بازی رقابت مشخص هستند . در اقیانوس های قرمز شرکت ها سعی می کنند تا به عملکرد بهتری نسبت به رقبا دست یافته، تا بدین ترتیب سهم بیشتری از تقاضای بازار را از آن خود کنند . از آنجایی که اقیانوس های قرمز پرجمعیت اند، (منظور صنایعی است که در آن رقبای زیادی وجود دارند ) احتمال سودآوری و رشد در آنها کم می باشد.

در اقیانوس های قرمز، رقابت کشنده میان شرکت ها آب اقیانوس را قرمز و خون آلود کرده است. در عوض، از اقیانوس های آبی هیچ بهره برداری صورت نگرفته است و هیچ رقیبی در آنها وجود ندارد، بنابراین در اقیانوس های آبی پتانسیل بالایی برای رشد و سودآوری وجود داشته و تقاضای بالقوه بالایی برای محصولات و خدمات این اقیانوس ها وجود دارد . اقیانوس آبی خود می تواند قوانین و حد و مرزهای صنعت را مشخص کند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.