دانلود خلاصه کتاب تئوری انتخاب

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
644KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
732 بازدید
8,500 تومان 7,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود خلاصه کتاب تئوری انتخاب

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf خلاصه کتاب تئوری انتخاب می باشد. این فایل شامل ۵۰ صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب تئوری انتخاب

فصل اول: نیاز ما به روان شناسی جدید

دیگران نه می توانند ما را بدبخت کنند و نه خوشبخت. تمام آن چه می توانیم از آنها دریافت کنیم یا به آنها بدهیم اطلاعات است.

اطلاعات بعد از پردازش در مغز بر افکار و اعمال و احساسات و فیزیولوژی ما تأثیر می گذارند. ما بیش از آن چه تصور می کنیم بر زندگی خود کنترل داریم. اما بخش زیادی از این کنترل ها مؤثر نیستند.
بهترین راه آموختن تئوری انتخاب، تمرکز بر دلایل انتخاب بدبختی های رایجی است که تصور می کنیم برای ما رخ داده است.

بذر تمام بدبختی ها در سال های اولیه زندگی در تعامل با کسانی کاشته می شود که فکر می کنند چه چیزی برای خودشان خوب است و متأسفانه فکر می کنند چه چیزی برای ما نیز خوب است. انتخاب ما برای مقاومت در برابر این فشار منبع ناراحتی و بدبختی است.

تمام افراد ناخشنود، مشکل واحدی دارند، نمی توانند با کسانی که دوستشان دارند به تفاهم برسند و به خوبی با آنها کنار بیایند. روان شناسی جدید باید کمک کند افراد به یکدیگر نزدیک شوند. روان شناسی کنترل بیرونی تخریب گر روابط است.

کنترل به نرمی یک نگاه، حاکی از عدم تأیید، یا به شدت تهدید به قتل است. در کنترل بیرونی با تنبیه و تشویق افراد را وادار به کاری که مایلیم می کنیم. ما با تن دادن به کنترل افراد قدرتمند احساس امنیت می کنیم. کنترل بیرونی برای افراد قدرتمند مؤثر است به خواسته خود می رسند احساس خشنودی می کنند. برای افراد ضعیف نیز مؤثر است چون تأثیرش را بر روی خود می بینند و امیدوارند روزی بر روی فرد دیگری به کار گیرند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.