دانلود جامع ترین فایل طرح تفصیلی شهر قادر آباد استان فارس

دانلود جامع ترین فایل طرح تفصیلی شهر قادر آباد استان فارس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1109 بازدید
7,500 تومان 6,500 تومان٪13 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل طرح تفصیلی شهر قادر آباد استان فارس

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی شهر قادر استان فارس می باشد. این فایل شامل ۱۱۷صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

طرح جامع – تفصیلی شهر قادرآباد

دیباچه:

بهره مندی از ظرفیت های محیطی و هد یت و کانترل جریان توسعه کالبدی و اقتصادی – اجتماعی شهر قادرآباد، در حوزه شهرستان خبید، در ا ستان فارس، در راستای سیاستهای اداره کل راه و شهرسازی و با هدف ساماندهی، زمینه ساز مطالعات حاضر گردید که اینک به عنوان طرح جامع – تفصیلی شهر قادرآباد، در دستور کار مشاور قرار گرفته است.

این مهندسان مشاور که کارشناسا ن آن زمانی در قالب کارشناسان وزارت مسکن و شهرساز ی مسئولیت نظارت بر تهیه طرح های جامع و تفصیلی شهری را در گوشه و کنار سرزمین پهناور ایران به عهده داشته و فرصت آشنایی عمیق تری را نسبت به مسائل و نیازمندی های عمومی تهیه و طراحی این گونه طرح ها داشته اند، افتخار دارد که به این امر مهم فرخوانده شده و در این راستا تلاش نموده است تا در فضایی کارشناسانه و با رویکردی واقع گرایانه،  به برنامه ریزی و تهیه سیاست ها و راه کارها ی توسعه و عمرن آتی شهر در قالب طرح جامع – تفصیلی در شهر قا درآباد بپردازد.
آنچه در این گزارش تقدیم می شود حاوی نتایج و دستاوردهای بررسی بخشهای مختلف کارشناسی تیم مربی تحلیل و پیشنهادات شهر است، که در قالب گزاش مرحله سوم شهر) ارئه پیشنهادات ( تهیه شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.