دانلود فایل جامع pdf جزوه جمع بندی اطلاعات عمومی آزمونهای مختلف استخدامی کشور

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
757 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf جزوه جمع بندی اطلاعات عمومی آزمونهای مختلف استخدامی کشور ویژه آزمون سردفتری

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه  جمع بندی اطلاعات عمومی (شناخت مسائل سیاسی ،اجتماعی، اقتصادی ،آموزشی ، فرهنگی و…) آزمونهای مختلف استخدامی کشور در ۱۰ سال اخیر به همراه پاسخ آنها ویژه آزمون سر دفتری می باشد. این فایل شامل ۸۰ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

توضیح مختصر درباره فایل جزوه جمع بندی اطلاعات عمومی آزمونهای مختلف استخدامی کشور ویژه آزمون سر دفتری

بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون های استخدامی به دلیل زمان کم و  گستردگی مطالب و مشخص نبودن منبع برای سوالات مربوط به این بخش  توجهی به این درس نکرده  و اغلب با این جمله که  اطلاعات عمومی بستگی به دانسته های قبلی هر فرد دارد دچار اشتباه شده و یکی از بهترین و راحت ترین دروس امتحانی را کنار می گذارند.

در این مطالب مهمی که در سال های اخیر جز منابع طرح سوالات بوده است  با توجه به آخرین تغییرات سال ۹۸ و با دقت  و به صورت خلاصه در۸۰ صفحه گردآوری شده است.

با تسلط بر این مطالب می توانید به درصد بالایی از سوالات پاسخ صحیح دهید. لذا خواندن این جزوه به همه شرکت کنندگان در آزمون های استخدامی توصیه می شود.

با توجه به مفهومی شدن آزمون‌های استخدامی در دوره‌های اخیر، تنها با بررسی سوالات دوره‌های قبلی نمی‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت. بنابراین خواندن دروس عمومی که دارای بازه زمانی مناسب‌تری نسبت به سوالات تخصصی هر رشته می‌باشد، دارای اهمیت بالایی است. در ادامه جزوات دروس عمومی آزمون‌های استخدامی که دارای محتوا و مفاهیم کاربردی پاسخ به این آزمون‌ها است، جمع‌آوری شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.