دانلود جامع ترین فایل مقاله معرفی و کاربرد شبکه عصبی و الگوریتم

دانلود جامع ترین فایل مقاله معرفی و کاربرد شبکه عصبی و الگوریتم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
541 بازدید
7,500 تومان 5,800 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل مقاله معرفی و کاربرد شبکه عصبی و الگوریتم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf مقاله معرفی و کاربرد شبکه عصبی و الگوریتم می باشد این فایل شامل ۸۶ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مقاله معرفی و کاربرد شبکه عصبی و الگوریتم

شبکه های عصبی مصنوعی ابزاری تحلیلی و آموزش پذیر هستند که تلاش می کنند تا الگوهای پردازش اطلاعات در مغز بشر را تقلید کنند. امروزه به قدری استفاده از سیستم های هوشمند و به ویژه شبکه عصبی مصنوعی گسترده شده است، که می توان این ابزارها را، در ردیف عملیات پایه ریاضی و به عنوان ابزارهای عمومی و مشترک طبقه بندی کرد. چرا که کمتر رشته دانشگاهی است که نیازی به تحلیل، تصمیم گیری، تخمین، پیش بینی، طراحی و ساخت داشته باشد، و در آن از موضوع شبکه های عصبی استفاده نشده باشد.

مروری که در این مقاله ارائه شده سعی دارد گستردگی کاربردهای شبکه های عصبی مصنوعی، هوش مصنوعی، ساختار، مزایا و تعدادی از الگوریتم های مرتبط را، توصیف نماید. مقاله حاضر اهمیت موضوع شبکه های عصبی و امکان پذیری استفاده از آن ها در زمینه های مختلف تحقیقاتی نشان می دهد.

ما در این مقاله به بررسی رابطه الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی مصنوعی خواهیم پرداخت و نحوه کاربرد از این ها را در مسائل مختلفی مورد بررسی قرار خواهیم داد. شبکه عصبی مصنوعی که به اختصار ( Artificial Neural Network – ANN ) نامیده می شوند به شیوه های محاسباتی جدیدی اتلاق می گردد که جهت آموزش ماشینی، نشان دادن دانش و در نتیجه به کار بستن دانش به دست آمده در راستای پاسخ گویی به خروجی های حاصل از منابع پیچده می باشد. این گونه شبکه ها از شیوه کارکرد سیستم عصبی زیستی گرفته شده اند…..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.