دانلود فایل مقاله مروری بر برنامه ریزی فرهنگی در شهرداریهای استان اونتاریو کانادا

دانلود فایل مقاله مروری بر برنامه ریزی فرهنگی در شهرداریهای استان اونتاریو کانادا
نوع فایل
pdf
حجم فایل
386KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1012 بازدید
5,500 تومان 4,000 تومان٪27 تخفیف

دانلود فایل مقاله مروری بر برنامه ریزی فرهنگی در شهرداریهای استان اونتاریو کانادا

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf مقاله مروری بر برنامه ریزی فرهنگی در شهرداریهای استان اونتاریو کانادا می باشد. این فایل شامل ۹ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مقاله مروری بر برنامه ریزی فرهنگی در شهرداریهای استان اونتاریو کانادا

به منظور استفاده از دستاوردهای مطالعاتی، گسترش ادبیات علمی و همچنین بهره مندی از تجربیات ملل دیگر در ترسیم اهداف، تدوین سیاست ها و انتخاب بهترین شیوه ها برای برنامه-
ریزی در حوزه های مختلف شهری، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با همت گروه های پژوهشی گزارش هایی را تهیه خواهد کرد که به نوبت در دسترس مسئولان محترم شهرداری قرار
داده می شود.

نوشته حاضر تحت عنوان”مروری بر گزارش برنامه ریزی های فرهنگی در شهرداری های استان اونتاریو، کانادا » با چنین هدفی ترجمه شده است. این گزارش از نظر مطالعه و بررسی برنامه ریزی های فرهنگی در ۱۴۵ شهرداری کانادا حایز اهمیت است. به علاوه، اطلاع از شیوه و نکات ضعف و قوت آن نیز با استقبال علاقه مندان به موضوع مواجه می شود.

استان اونتاریو از نظر وسعت جغرافیایی دومین استان کشور کانادا است و به لحاظ جمعیتی، پرجمعیت ترین آن. شش پارک ملی و ۲۷۲ پارک استانی در این استان وجود دارد.
پارک های استانی با بیش از هفتاد هزار کیلومتر به چند دسته تفریحی و سرگرمی، تاریخی، طبیعت و محیط زیست، حیات وحش، آبراه و رودخانه طبیعی تقسیم شده اند. شهر تورنتو پر جمعیت ترین شهر، مرکز استان اونتاریو و شهر اوتاوا پایتخت کانادا نیز در این استان واقع شده است. بیشتر رویدادهای فرهنگی و هنری کانادا در استان اونتاریو برگزار می شود.

برگزاری بعضی از جشنواره ها سالانه است و گاهی چند ماه ادامه می یابد. بسیاری از فعالیت های فرهنگی- هنری مستقیم یا غیر مستقیم )با پشتیبانی( از طریق شهرداری ها انجام می
شود.

وزارت فرهنگ کانادا نیز گاهی از برنامه های فرهنگی شهرداری ها حمایت می کند. پروژه مطالعاتی مورد بحث از جمله برنامه های مطالعات فرهنگی است که این وزارتخانه با هدف رفع شکاف موجود میان دانش و ابزارهای سیاست گذاری فرهنگی در شهرداری ها انجام داده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.