دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت آموزش جستجوی مقاله در پایگاه داده (Pubmed)

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت آموزش جستجوی مقاله در پایگاه داده (Pubmed)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
8MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1034 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت آموزش جستجوی مقاله در پایگاه داده ( Pubmed)  

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت آموزش جستجوی مقاله در پایگاه داده (Pubmed) می باشد. این فایل شامل ۸۲ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در غالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی از متن فایل:

معرفی پابمد

Pubmed  یکی از محیط های جستجو و بازیابی منابع حوزه علوم پزشکی در وب می باشد.

که توسط مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی NCBI: National Center for Biotechnology Information  واقع در کتابخانه ملی پزشکی آمریکا (NLM) تهیه شده است.

پاب‌مِد (به انگلیسی: PubMed) یک موتور جستجوی تحت وب رایگان است.

که دسترسی به چندین پایگاه داده اصلی در گستره وسیعی از رشته‌های علوم پزشکی و زیست‌شناسی را فراهم می‌کند. پاب‌مِد توسط کتابخانه ملی پزشکی (National Library of Medicine – NLM) وابسته به مرکز ملی اطلاعات زیست‌فناوری (National Institute of Health- NIH) ایالات متحده آمریکا نگهداری و بروزرسانی می‌شود

این ابزار دسترسی به پایگاه اطلاعاتی مدلاین را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. هم اکنون این پایگاه بیش از ۱۸ میلیون مقاله از ۶۲۰۰ نشریه در رشته های پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، دامپزشکی و علوم پایه (پیش بالینی) منتشر شده در آمریکا و هفتاد کشور جهان را دارا می باشد. پوشش تاریخی  این پایگاه به سال ۱۹۹۷ بر میگردد.

وظیفه اصلی پابمد

کارکرد اصلی پابمد ارائه ی اطلاعات کتابشناختی منابع منتشر شده در حوزه پزشکی و پیراپزشکی است نه دادن متن کامل مقالات و دیگر منابع.

نحوه ثبت نام در پابمد

ثبت نام در پابمد به معنای مشترک شدن در این سایت نیست زیرا پابمد یک پایگاه رایگان است. با ثبت نام در این پایگاه، فضایی در اختیارمان قرار میگیرد که بتوانیم فایلها و رکوردهای مورد نیازمان را به نوعی مدیریت کنیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.