دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت اصول حسابداری(۲) ۴۰۴ اسلاید

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت اصول حسابداری(۲)  ۴۰۴ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
465KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
777 بازدید
11,500 تومان 10,000 تومان٪13 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت اصول حسابداری ۲  ۴۰۴ اسلاید

کاربران  و دانشجویان گرامی : فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین پاورپوینت اصول حسابداری ۲ تالیف دکتر یحیی حساس یگانه می باشد. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل ۴۰۴ اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جایگاه درس

این درس بعداز درس اصول حسابداری ۱ و در نیمسال دوم رشته حسابداری باید گذرانده شود.

مقدمه

تاکید بر سیستم  حسابداری دستی بر این اساس است که این سیستم و مفاهیم  دفاتر روزنامه و معین در دوران نه چندان دور و حتی درسال های اخیرتوانسته است  نیازهای اطلاعات مالی  مؤسسات متوسط و بزرگ را به خوبی مرتفع نماید.

تعریف حسابداری

«فرایند تشخیص , اندازه گیری و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگان اطلاعات مزبور , امکان قضاوت و تصمیم گیریهای آگاهانه را فراهم می‌سازد»
« حسابداری عبارت است از خدمتی که با فراهم کردن اطلاعات مالی مورد نیاز مدیران , پرداخت کنندگان مالیات , اداره کنندگان و سایرین جهت تصمیم گیری های آگاهانه انجام می‌پذیرد»

 تاریخچه مختصری از حسابداری 

از آنجا که جوامع بشری همواره در حال پیشرفت و دستیابی به ناشناخته‌ها می‌باشند و با توجه به اینکه نقش فعالیت‌های مالی در هر توسعه‌ای غیر قابل انکار است , نیاز به توسعه حسابداری روز به روز افزایش می‌یابد , در قرون سیزدهم و چهاردهم به دلیل رشد عملیات تجارتی تحولاتی در سیستم نگهداری حساب بوجود آمد.

منشأ حسابداری را به لوکاپاچیولی۱ (Luca Pacioli) ریاضیدان مشهور ایتالیایی که دوره رنسانس نیست می‌دهند. و موجب گسترش فن دفترداری دو طرفه در سراسر اروپا گردید. ولی یک کشیش ایتالیایی و در واقع یک ریاضیدان بود کتاب پاچیولی با وجود اینکه اشاره‌ای به دوره مالی , چگونگی تهیه صورتهای مالی و نگهداری حسابهای مربوط به دارایی‌های ثابت ندارد و نیز تمایزی بین اموال شخصی صاحب مؤسسه و سازمان تجاری نگذاشته است. به دلیل سادگی و داشتن ارزش های علمی در طی قرون پانزدهم و شانزدهم به اغلب زبانها ترجمه و مورد استفاده قرار گرفت.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.